• Jojjans

BIM AUG 22

Passar på att starta en ny BIM-tråd för oss med bim i Augusti-22.

Det blir andra försöket för oss. Försöker få ett levande småsyskon till vår 3-åring efter en förlust i vecka 21 i höstas. 

BIM-lista

4/8 Jojjans

• Svar på tråden BIM AUG 22
  • Sjöhund

BIM idag men ingen mens i sikte. Tyvärr också negativt test i morse, inte testa tidigt. Hoppas på att jag räknat fel och är tidigare i cykeln än jag tror? har ordentligt ont i brösten men ingen mensvärk vilket jag brukar ha dagarna innan mens. Har köpt ett digitalt testa tidigt men vågade inte ta det i morse så blev ett vanligt.

• Jojjans
    Sjöhund skrev 2022-08-03 09:56:31 följande:

BIM idag men ingen mens i sikte. Tyvärr också negativt test i morse, inte testa tidigt. Hoppas på att jag räknat fel och är tidigare i cykeln än jag tror? har ordentligt ont i brösten men ingen mensvärk vilket jag brukar ha dagarna innan mens. Har köpt ett digitalt testa tidigt men vågade inte ta det i morse så blev ett vanligt.

spännande! Ska du testa igen imorgon om inte mensen kommit?

• Sofieodq
    Jojjans skrev 2022-08-03 06:35:20 följande:

Godmorgon, nu har jag slut på testa tidigt så idag (äl+11) så fick det bli ett rfsu-testa ofta. Ser garanterat nåt idag med och tycker nog det är tydligare än igår.

dagens test överst, gårdagens test under

Åh vad roligt!! Stort stort grattis! {#emotions_dlg.flower}  Hoppas utfallet blir densamma för fler av oss här inne Hjärta
  • Jojjans

Nu är det inga tveksamheter längre (och sambon kostade till och med på sig ett grattis nu) haha

roligt att få plussa när man själv startat ett bim-tråd. Hoppas på fortsatt många plus i tråden!

• Klara1997
    Jojjans skrev 2022-08-03 14:00:33 följande:
    Glömde ju såklart bilden Tungan ute
    Stort grattis vad kulHjärta 
    idag har jag en fast gubbe på ägglossningstestet så får se hur det går om två veckor ca här då Glad

Lycka till nu
  • Kissekatten2014
    Jojjans skrev 2022-08-03 14:00:33 följande:
    Glömde ju såklart bilden Tungan ute
    Grattis till Plus. Själv har jag äl nu och sambon drog till sjöss igår o är borta i 4 veckor. Men vi fick till det några gånger ihelgen o mån, tis.. Så kanske kan jag ge han ett plus när han kommer hem.
  • Pörny
    Jojjans skrev 2022-08-03 14:00:01 följande:

Nu är det inga tveksamheter längre (och sambon kostade till och med på sig ett grattis nu) haha

roligt att få plussa när man själv startat ett bim-tråd. Hoppas på fortsatt många plus i tråden!

Vad kul :) jättegrattis till er Glad
  • Mina22

Testade idag äl+7 eller 8 och det var negativt. Tänkte redan innan att det inte kommer visa något. Det kändes för tidigt.  Nu beställde jag flera testa tidigt test men ska försöka hålla mig till söndag, haha. 

Inbillar mig att jag har olika symtomer som illamående och svullna och ömma bröst. Får också lite kramper då och då men nu har jag glömt bort hur jag brukar må innan mensenObestämd
    är det bara jag som tittar oavbrutet på two week wait videos på youtube? 

Svar på tråden BIM AUG 22