BIM AUG 22
Passar på att starta en ny BIM-tråd för oss med bim i Augusti-22.
Det blir andra försöket för oss. Försöker få ett levande småsyskon till vår 3-åring efter en förlust i vecka 21 i höstas.
BIM-lista
4/8 Jojjans
Passar på att starta en ny BIM-tråd för oss med bim i Augusti-22.
Det blir andra försöket för oss. Försöker få ett levande småsyskon till vår 3-åring efter en förlust i vecka 21 i höstas.
BIM-lista
4/8 Jojjans
Nu har jag haft min ägglossning! Kom någon dag sent men nu är det bara att vänta?
Nu har jag haft min ägglossning! Kom någon dag sent men nu är det bara att vänta?
Jobbigt eller hur?
fattar inte varför egentligen det blir när det blir,
men blir ju då nyfiken..
Jag testade tyvärr inte så tidigt på min förra graviditet. Minns att jag hade ÄL över julhelgen då, och vi fick bara till sexet en enda gång på hela perioden och då var det en hel vecka innan ÄL, så tänkte hoppa över bebisverkstaden den månaden. Sen fick jag mens TRODDE JAG, men en vecka senare fick jag så sjukt ont i brösten att jag testade för skojs skull och då var jag redan i vecka 4. Så vet inte hur tidigt jag skulle kunna visa på test, elle hur start HCG jag har eller så.
Usch det är lite farligt för mig att tänka för mycket på det här med testning känner jag. Kommer bli såå besviken när det är negativ, vilket det säkert kommer vara
Med mina tidigare graviditeter har jag börjat testa jättetidigt..minns inte exakt hur tidigt men långt innan bim, men fått svagt svagt då. Denna gång tänkte jag försöka hålla mig längre haha
Med mina tidigare graviditeter har jag börjat testa jättetidigt..minns inte exakt hur tidigt men långt innan bim, men fått svagt svagt då. Denna gång tänkte jag försöka hålla mig längre haha
det där beror ju helt på hur lång lutealfas man har, det intressanta är ju hur långt efter äl man är. Jag har bara 12 dagar mellan äl och mens så jag kan inte testa så värst många dagar innan bim, då ägget inte växer fast tidigare än äl+6.
Testa 14 dagar efter äl så får ni rätt resultat och slipper spekulera
Yey, tog ett test nyss och det är svaaaagt positivt. Förväntade mig ingenting så här tidigt även om man såklart hoppas man ska se något. Mina 2 barn har blivit till på första försöket och nu är jag 10 år äldre än när jag fick första så har försökt ha med mig att jag är ?äldre? för att inte bli för stressad om det inte skulle gå direkt.
Har fortsatt molvärk sedan ÄL och när jag vänder mig i sängen får jag som ett litet hugg/ilande strålning av ligamenten i livmodern vilket jag hade så mycket under hela graviditeterna.
Det dumma med att testa så tidigt är att om mensen kommer så blir besvikelsen och oron varför det stöts bort nästan ännu värre.
håller tummarna för er alla som tänkt testat snart, förstår verkligen er nyfikenhet!
Yey, tog ett test nyss och det är svaaaagt positivt. Förväntade mig ingenting så här tidigt även om man såklart hoppas man ska se något. Mina 2 barn har blivit till på första försöket och nu är jag 10 år äldre än när jag fick första så har försökt ha med mig att jag är ?äldre? för att inte bli för stressad om det inte skulle gå direkt.
Har fortsatt molvärk sedan ÄL och när jag vänder mig i sängen får jag som ett litet hugg/ilande strålning av ligamenten i livmodern vilket jag hade så mycket under hela graviditeterna.
Det dumma med att testa så tidigt är att om mensen kommer så blir besvikelsen och oron varför det stöts bort nästan ännu värre.
håller tummarna för er alla som tänkt testat snart, förstår verkligen er nyfikenhet!
grattis, vilken dag efter äl är du?
är det vanligt att man får missfall på mensdagen? jag har aldrig varit med om det men många verkar vara oroliga för det.
grattis, vilken dag efter äl är du?
är det vanligt att man får missfall på mensdagen? jag har aldrig varit med om det men många verkar vara oroliga för det.