• Jojjans

BIM AUG 22

Passar på att starta en ny BIM-tråd för oss med bim i Augusti-22.

Det blir andra försöket för oss. Försöker få ett levande småsyskon till vår 3-åring efter en förlust i vecka 21 i höstas. 

BIM-lista

4/8 Jojjans

• Svar på tråden BIM AUG 22
  • Leonas1

Oj vilken dålig kvalitet på bilden. Det syns ett tydligt streck nu på testlagret & RFSU 

• medioker
    summer13 skrev 2022-08-08 20:04:07 följande:
    Spännande! Hoppas det går vägen men det är kanske lite mycket att önska på första försöket Skrattande

Hur gamla är dina barn? Mina är 9 och 7 år.
    Hoppas! Mina är 1 och 3 Skäms 
  • medioker
    Leonas1 skrev 2022-08-09 10:55:30 följande:

Oj vilken dålig kvalitet på bilden. Det syns ett tydligt streck nu på testlagret & RFSU 

Åh ska du testa med digitalt sen?
  • Leonas1
    medioker skrev 2022-08-09 22:38:28 följande:
    Åh ska du testa med digitalt sen?
    Yes, tänkte köpa imorgon Glad
  • medioker
    Leonas1 skrev 2022-08-09 22:51:11 följande:
    Yes, tänkte köpa imorgon Glad
    Spännande!
  • Klara1997

Medioker
    okej får se då, men känns lite som cb ägglossningstestet kanske inte funkade riktigt jag började testa lite sent om jag ska följa cb som visar 4 fertila dagar eller mer dag nio ist för 7 
    får se hur det går nu 

• Sofieodq
    Har räknat lite fel så har Bim idag. Har haft
    mensvärk idag och igår, så 100 säker att den kommer. Går bara  å väntar nu. Alla tester jag tagit har varit negativa. Detta innebär att jag har en lutealfas på 11 dagar. Använder appen P Tracker och den brukar vara på dagen rätt när jag ska ha mens, dock inte ett med ägglossningen. Bättre lycka nästa gång för man hoppas... :(
  • medioker
    Sofieodq skrev 2022-08-10 11:45:40 följande:
    Har räknat lite fel så har Bim idag. Har haft
    mensvärk idag och igår, så 100 säker att den kommer. Går bara  å väntar nu. Alla tester jag tagit har varit negativa. Detta innebär att jag har en lutealfas på 11 dagar. Använder appen P Tracker och den brukar vara på dagen rätt när jag ska ha mens, dock inte ett med ägglossningen. Bättre lycka nästa gång för man hoppas... :(
    Så tråkigt :( var detta första försöket?
  • Sofieodq
    medioker skrev 2022-08-10 12:14:36 följande:
    Så tråkigt :( var detta första försöket?
    Yes första försöket! Så det var ju förväntat också! Men känns som att det går snabbt för många, även vänner omkring mig!
  • Leonas1

Nu är det tydligt plus, så nu vågar jag nog tro på det! 

känner med er som kämpar, försöker och väntar. Önskar er alla lycka till! Hjärta

Svar på tråden BIM AUG 22