• Jojjans

BIM AUG 22

Passar på att starta en ny BIM-tråd för oss med bim i Augusti-22.

Det blir andra försöket för oss. Försöker få ett levande småsyskon till vår 3-åring efter en förlust i vecka 21 i höstas. 

BIM-lista

4/8 Jojjans

• Svar på tråden BIM AUG 22
  • Leonas1
    Jojjans skrev 2022-08-06 12:01:40 följande:

grattis, vilken dag efter äl är du?

är det vanligt att man får missfall på mensdagen? jag har aldrig varit med om det men många verkar vara oroliga för det. 

Tack! Är 7 dagar efter så det är jättetidigt men har alltid plussat supertidigt på stickor men inte visat gravid på digitala tester förrän vid bim -3 

Innan mitt första barn så plussade jag supertidigt och det blev starkare för varje dag fram till bim och ca en vecka efter bim började jag blöda och testerna blev svagare. Hade jag inte planerat att bli gravid hade jag trott att mensen var sen. Så det skrämmer mig lite men vad ska man göra, det sköter sig självt helt enkelt. 
  • Leonas1
    sötmummy skrev 2022-08-06 11:57:30 följande:
    Grattis till ditt svaga positiva:)
    Tack snälla!
  • sötmummy
    Leonas1 skrev 2022-08-06 13:10:55 följande:
    Tack snälla!
    Jag har imorn 4 dgr till ev mens. Håller tummarna på den ej dyker upp. Den e inte välkommen:(
  • Leonas1
    sötmummy skrev 2022-08-06 13:38:23 följande:
    Jag har imorn 4 dgr till ev mens. Håller tummarna på den ej dyker upp. Den e inte välkommen:(
    Håller verkligen tummarna! Har ni försökt länge? 
  • sötmummy
    Leonas1 skrev 2022-08-06 14:25:56 följande:
    Håller verkligen tummarna! Har ni försökt länge? 
    Ne detta är 3e försöket. Slutade med ppiller i maj. Har bim om 5 dgr
  • Leonas1
    sötmummy skrev 2022-08-06 14:40:25 följande:
    Ne detta är 3e försöket. Slutade med ppiller i maj. Har bim om 5 dgr
    Spännande! 
  • sötmummy
    Leonas1 skrev 2022-08-06 14:43:06 följande:
    Spännande! 
    Ah ja ska ta ett clearblue early imorn. Vore kul om den kunde ge utslag????
  • Sofieodq

Jag har känt mig allmänt konstigt i kroppen senaste dagarna. Molande värk till och från, samt känt mig varm och lite snurrig. Tog temp nu å den va på 37,5 något högt kan jag tycka. Jag tempar mig inte annars hmm.. Kan ju vara att mensen är på G. Jag har pmds och slutat med mina ecitalopram tabletter, kan ju vara det som spökar också. Hört att tempen kan stiga om man är gravid. Snart är väntan över iallafall :)

• Leonas1
    sötmummy skrev 2022-08-06 15:30:34 följande:
    Ah ja ska ta ett clearblue early imorn. Vore kul om den kunde ge utslag????
    de ska kunna ge utslag redan 6 dagar före bim så hoppas verkligen det visar + !!!
  • sötmummy
    Leonas1 skrev 2022-08-06 17:25:22 följande:
    de ska kunna ge utslag redan 6 dagar före bim så hoppas verkligen det visar + !!!
    Ah jag hoppas det med killen vet ej om han ville veta då de just kan ge falsk positiv m.m o han vill ej glädjas o så e det falskt 
Svar på tråden BIM AUG 22