BIM AUG 22
Passar på att starta en ny BIM-tråd för oss med bim i Augusti-22.
Det blir andra försöket för oss. Försöker få ett levande småsyskon till vår 3-åring efter en förlust i vecka 21 i höstas.
BIM-lista
4/8 Jojjans
Passar på att starta en ny BIM-tråd för oss med bim i Augusti-22.
Det blir andra försöket för oss. Försöker få ett levande småsyskon till vår 3-åring efter en förlust i vecka 21 i höstas.
BIM-lista
4/8 Jojjans
Sbina86
jag är också testoman?
vilken dag efter ägglossning börjar du testa?
Hejsan.
Hoppar in här :) Jag är snart 36 år och försöker få till en 4:a och min å sambons gemensama 2:a. Mina andra barn är 11, 10 och 16 månader.
Har bim 20/8 och hade äl 1/8. Vi lyckades sexa 1 dag innan och 1 dag efter så hoppas att det tog sig. Detta blir vårat 2:a riktiga försök efter att jag tog ut min spiral i maj. Sist jag tog ut spiralen tog det sig på första försöket så håller mina tummar att det fungerar nu :)
Jag har så dåligt tålamod så kommer att börja testa tidigt och har laddat med massa olika grav tester :P
Jag vill också börja testa, trots att det inte ens gått en vecka sedan ÄL. Är i sommarstugan en vecka till, sen jäklar ska jag springa till apoteket hehehe. Kommer komma hem den 10/8, och BIM är först den 16e så kommer antagligen vara negativt men skam den som ger sig
Sbina86
jag är också testoman?
vilken dag efter ägglossning börjar du testa?
Jag vill också börja testa, trots att det inte ens gått en vecka sedan ÄL. Är i sommarstugan en vecka till, sen jäklar ska jag springa till apoteket hehehe. Kommer komma hem den 10/8, och BIM är först den 16e så kommer antagligen vara negativt men skam den som ger sig
äl+6 är ju helt bortkastat att testa eftersom det knapöt hunnit växa fast då. Sen behövs det ju några dagar för att hcg ska kunna öka. Har aldrig hört om plus tidigare än äl+9. Men svårt att låta bli ibland!
äl+6 är ju helt bortkastat att testa eftersom det knapöt hunnit växa fast då. Sen behövs det ju några dagar för att hcg ska kunna öka. Har aldrig hört om plus tidigare än äl+9. Men svårt att låta bli ibland!
Jag har fått precis synligt på äl+9, men dom flesta gånger först på äl+10 och denna gång först på äl+11.
Håller tummarna för dig!
Tror jag fick en liten nidblödning idag. Innan dess hade jag kramper i ?magen? och ont i ryggslutet? Trodde bara jag var extra gasig idag och hade knip sen gick jag på toa och fick se något på pappret. Pyttelite brunt?
Nu har jag en riktigt konstig ?mensvärk????
Tror jag fick en liten nidblödning idag. Innan dess hade jag kramper i ?magen? och ont i ryggslutet? Trodde bara jag var extra gasig idag och hade knip sen gick jag på toa och fick se något på pappret. Pyttelite brunt?
Nu har jag en riktigt konstig ?mensvärk????