BIM AUG 22
Passar på att starta en ny BIM-tråd för oss med bim i Augusti-22.
Det blir andra försöket för oss. Försöker få ett levande småsyskon till vår 3-åring efter en förlust i vecka 21 i höstas.
BIM-lista
4/8 Jojjans
Passar på att starta en ny BIM-tråd för oss med bim i Augusti-22.
Det blir andra försöket för oss. Försöker få ett levande småsyskon till vår 3-åring efter en förlust i vecka 21 i höstas.
BIM-lista
4/8 Jojjans
Inget nytt här, äl+9 och lika svagt streck på testet idag, nästan svagare men också väldigt tidigt än :) provar igen imorgon bitti
Inget nytt här, äl+9 och lika svagt streck på testet idag, nästan svagare men också väldigt tidigt än :) provar igen imorgon bitti
Äl+10 och jag tror jag precis plussade!
Äl+10 och jag tror jag precis plussade!
Tack allihop
6e försöket, varav 3e amningsfria. Hade nästan gett upp på en liten 4a Nu hoppas bara att fröet stannar-
ja det är så psykande. Vi började ju försöka först förra månaden, men har väntat 9 månader på att börja försöka efter våran senaste förlust pga yttre omständigheterna kring förlusten. Så det känns som vi också försökt snart ett år. vi får hjälp när jag väl blir gravid men det finns inga garantier att det kommer funka. Men kan tänka mig att det är just den där känslan jag är rädd för, att man lite slutar hoppas.
jag är 36 nu, fick första barnet när jag var 33, så har inte direkt ålder på min sida?
jag håller alla tummar för oss den här månaden!
Hur fungerar detta. är BIM den dagen man räknas få mens?
För mig är det den 7 augusti. När kan jag egentligen då börja testa, med testa tidigt?
Har ett hemma från CB. Men har beställt flera, som bör komma på tisdag.
För mig är det den 7 augusti. När kan jag egentligen då börja testa, med testa tidigt?