BIM AUG 22
Passar på att starta en ny BIM-tråd för oss med bim i Augusti-22.
Det blir andra försöket för oss. Försöker få ett levande småsyskon till vår 3-åring efter en förlust i vecka 21 i höstas.
BIM-lista
4/8 Jojjans
Passar på att starta en ny BIM-tråd för oss med bim i Augusti-22.
Det blir andra försöket för oss. Försöker få ett levande småsyskon till vår 3-åring efter en förlust i vecka 21 i höstas.
BIM-lista
4/8 Jojjans
spännandf! Även jag äl+10 på tisdag och tänkte testa då. Får bli ett testa-tidigt :)
Jag tog ett testa tidigt imorse äl +8, såg ett jättesvagt streck
spännandf! Även jag äl+10 på tisdag och tänkte testa då. Får bli ett testa-tidigt :)
nej men Åå vad spännande!! Har du fler testa tidigt att ta kommande dagar? Testar du igen imorgon?
nej men Åå vad spännande!! Har du fler testa tidigt att ta kommande dagar? Testar du igen imorgon?
Å jag är så himla rädd för att jinxa något, eller ens våga hoppas med risk för att bli besviken.
förra månaden tyckte jag att jag hade känningar, men några dagar innan bim kände jag inte längre någonting och mensen kom.
det har aldrig tagit mer än 2 försök att blir gravid (4 graviditeter, 1 barn), så jag har nog väldigt höga förväntningar nu andra gången. Tycker också jg började känna nåt igår på äl+6 och har vid några tillfällen idag haft nån speciell molvärk långt långt ner i bäckenet. Men jag vet har knappt hoppas. vill bara tänka på nåt annat så tiden går fort så jag får testa på tisdag!
tänker att det kommer vara negativt och att jag bara vill få förkovra mig i sorgen över det.
Spännande. Hoppas det tagit sig Jojjans!
Blir själv nästan lite sugen på att testa tidigt när så många andra gör det. Men får se om jag vågar imorgon eller väntar... hoppar tempen upp imorgon igen så kanske...