BIM JUNI 2022
Jag hittade ingen tråd för bim juni så jag startar en tråd! Det är dock inte säkert att vi ens kommer lyckas försöka denna månad då mannen är på jobbresa..
BIM-lista
3/6 Pepsin
Jag hittade ingen tråd för bim juni så jag startar en tråd! Det är dock inte säkert att vi ens kommer lyckas försöka denna månad då mannen är på jobbresa..
BIM-lista
3/6 Pepsin
Ska ta ett test imorgon och är så nervös! Testade senast på bim-6 och då tyckte jag mig se världens svagaste streck eller så var det önsketänkande. Imorgon är det bim -2 så borde ju visa positivt om jag då är gravid. Men är såå nervös att alla symptom är mina påhitt och jag bara hoppas för mycket, har kännt mig så gravid men nu plötsligt har jag börjat tvekat när jag tycker symptomen avtagit. Minns int att jag varit lika nervös med tidigare test. Håll tummarna för mig imorgon! Ska testa med onestep och rfsu och om de visar ens ett svagt streck så går jag och köper ett digitalt :)
Testen var negativa. Om jag verkligen försöker så kan jag se något streck men är troligen spökstreck eller mitt önsketänkande... Är så chockad för nu skäms jag över hur kroppen kan totalt lura en och över att jag fantiserat ihop allt. En liten del av mig hoppas ännu att det inte är kört (mensen har ju inte kommit än) men nog vet jag att det blir nytt försök i juli.
Testen var negativa. Om jag verkligen försöker så kan jag se något streck men är troligen spökstreck eller mitt önsketänkande... Är så chockad för nu skäms jag över hur kroppen kan totalt lura en och över att jag fantiserat ihop allt. En liten del av mig hoppas ännu att det inte är kört (mensen har ju inte kommit än) men nog vet jag att det blir nytt försök i juli.
Hej på er igen, fick precis missfall :( Så jag kommer troligtvis hoppas in i den andra gruppen senare när allt landet lite, så se vi kanske där :)
idag kom mensen, så bara sikta på nästa cykel!
För mig skulle mensen komma i måndags, men dök aldrig upp. Köpte test igår som inte funkade (tom kontrollruta), tog nya test idag och JAG ÄR GRAVID! Det tog sig på andra försöket och trots att vi bara hade sex 2 dagar innan äl. Lycka till alla ni andra!!
Jag vet inte alls vad som händer med min kropp.
jag har nog tagit 15 test (säkert mer) och ALLA ?testa tidigt? visar jättesvagt positivt, i måndags började jag blöda (lite molvärk och ryggont), blödde sporadiskt till och från igår och idag typ ingenting. Tog ett test idag men det visar fortfarande lika svagt som testet jag gjorde för typ 5-6dagar sedan.
dom testen jag har tagit har varit CB Ultratidigt och RFSU testa tidigt och dom har varit positiva men vanliga test visar ingenting och digitalt visar ?ej gravid?
vad tror ni om detta?
jag är på:
äl+15 och bim+1 idag.
Jag vet inte alls vad som händer med min kropp.
jag har nog tagit 15 test (säkert mer) och ALLA ?testa tidigt? visar jättesvagt positivt, i måndags började jag blöda (lite molvärk och ryggont), blödde sporadiskt till och från igår och idag typ ingenting. Tog ett test idag men det visar fortfarande lika svagt som testet jag gjorde för typ 5-6dagar sedan.
dom testen jag har tagit har varit CB Ultratidigt och RFSU testa tidigt och dom har varit positiva men vanliga test visar ingenting och digitalt visar ?ej gravid?
vad tror ni om detta?
jag är på:
äl+15 och bim+1 idag.
Drömmar22
stort grattis och lycka till nu!
Rosen3
beklagar!
ta hand om dig, usch..
hade ju det i aprildag ett missfall för ett år sedan så vet vad du går igenom
Rosen3
beklagar!
ta hand om dig, usch..
hade ju det i aprildag ett missfall för ett år sedan så vet vad du går igenom
Hur går det för dig med tempen och allt?
Hur går det för dig med tempen och allt?