• Pepsin

BIM JUNI 2022

Jag hittade ingen tråd för bim juni så jag startar en tråd! Det är dock inte säkert att vi ens kommer lyckas försöka denna månad då mannen är på jobbresa..

BIM-lista
    3/6 Pepsin

• Svar på tråden BIM JUNI 2022
  • LillyE
    Klara1997 skrev 2022-06-21 10:50:06 följande:
    Lite konstigt!! Streck åt fel håll haha
    testa tidigt, är negativt såklart men ville bara visa haha 
    Ahh, är det sånt Som skall ha 1 streck bara å inte plus? Håller tummarna för att du testar positivt inom nån dag. 

Finns ju många som får barn i 40 års ålder.. Men förstår om du bli stressad.. 

Ja.. Haft en cykel på 23 dagar.. Men 17 känns lite väl kort..
    Bara 8 dagar sen jag hade ägglossning.. 

Hoppas de är en engångsföreteelse å rättar till sig.. 
  • Klara1997
    LillyE skrev 2022-06-21 11:03:57 följande:
    Ahh, är det sånt Som skall ha 1 streck bara å inte plus? Håller tummarna för att du testar positivt inom nån dag. 

Finns ju många som får barn i 40 års ålder.. Men förstår om du bli stressad.. 

Ja.. Haft en cykel på 23 dagar.. Men 17 känns lite väl kort..
    Bara 8 dagar sen jag hade ägglossning.. 

Hoppas de är en engångsföreteelse å rättar till sig.. 
    ja det är ett test som ska ha ett streck, fast åt andra hållet
    tror det är kört för mig denna månad, brukar kännas lite mer i mitten av magen på nå sätt  

hoppas det blir bra nästa månad!, men konstigt att kroppen gör så ändå, tröttsamt!
  • LillyE
    Klara1997 skrev 2022-06-21 15:27:04 följande:
    ja det är ett test som ska ha ett streck, fast åt andra hållet
    tror det är kört för mig denna månad, brukar kännas lite mer i mitten av magen på nå sätt  

hoppas det blir bra nästa månad!, men konstigt att kroppen gör så ändå, tröttsamt!
    Så konstigt me streck åt fel håll..
    Måste varit defekt test ju.. 

Jaa ibland har man verkligen magkänsla om de tagit sig ju.. 

Jaa, vet inte alls va som händer.. Nu blöder jag inget.. Brukar ha kraftig menas. 
  • Klara1997
    LillyE skrev 2022-06-21 21:15:46 följande:
    Så konstigt me streck åt fel håll..
    Måste varit defekt test ju.. 

Jaa ibland har man verkligen magkänsla om de tagit sig ju.. 

Jaa, vet inte alls va som händer.. Nu blöder jag inget.. Brukar ha kraftig menas. 
    Hoppas du haft en nidis nu då! det kan ju vara mindre än mens då 
  • LillyE
    Klara1997 skrev 2022-06-21 22:03:18 följande:
    Hoppas du haft en nidis nu då! det kan ju vara mindre än mens då 
    Hoppas såklart på de, men w mkt tveksam...

Hade de med mitt andra barn å så va de en brun flytning. 

Nu kom de färskt blod både igår och idag.. Men inga klumpar el mörkrött. 

Får erkänna att jag e väldig dålig på mellanblödning el spottings. Kanske något av de... 
  • Klara1997
    LillyE skrev 2022-06-21 22:58:55 följande:
    Hoppas såklart på de, men w mkt tveksam...

Hade de med mitt andra barn å så va de en brun flytning. 

Nu kom de färskt blod både igår och idag.. Men inga klumpar el mörkrött. 

Får erkänna att jag e väldig dålig på mellanblödning el spottings. Kanske något av de... 
    jag är också dålig på sådant, enda erfarenheten är när jag hade hormonspiral men den förstörde ju typ allt, misstänker att jag faktiskt har svårt att behålla en graviditet efter att ha haft spiral.
    den gav mig inflammation i livmodern nämligen och jag var obehandlad länge för läkarna tyckte jag hade för lite ont. (Tog inte prov) och jag är ju dum och litar på läkare tyvärr 
    Men kom till rätt läkare efter ett tag och fick antibiotika 

Håller tummarna för dig! 
  • Misken

Hejsan, har bim 28.6 är alltså nu bim-6 och dagarna sölar sig fram! Känner mig så gravid att är rädd för att vad händer om jag inte är det.. Är testberoende och kunde inte hålla mig och testade idag, neg.. Men testade med OneStep som är såå dåliga, med första visade testet positivt först vid bim+4 och det är ju förstås tidigt än. Symptom är mensvärk och brösten har vuxit + ömmar, har kännt mig mer trött en vanligt och idag lite yr. Har bara en bra känsla :D Undrar om jag ska klara hålla mig till efter midsommar med att prova ett digitalt test :D

Så spännande att få följa med er hur det går, är det era bådas första barn LillyE och Klara1997? :D

• Almen28

Jag plusade i eftermiddags! Bim +1 idag, just kommit hem från en resa och kunde inte hålla mig till imorgon för att testa (morgonurin brukar ju vara bäst). Två streck dök upp på en gång :) har inte förstått det än - ska vi ha ett till barn??!! 

• Rosen3
    Misken skrev 2022-06-22 18:36:31 följande:

Hejsan, har bim 28.6 är alltså nu bim-6 och dagarna sölar sig fram! Känner mig så gravid att är rädd för att vad händer om jag inte är det.. Är testberoende och kunde inte hålla mig och testade idag, neg.. Men testade med OneStep som är såå dåliga, med första visade testet positivt först vid bim+4 och det är ju förstås tidigt än. Symptom är mensvärk och brösten har vuxit + ömmar, har kännt mig mer trött en vanligt och idag lite yr. Har bara en bra känsla :D Undrar om jag ska klara hålla mig till efter midsommar med att prova ett digitalt test :D

Så spännande att få följa med er hur det går, är det era bådas första barn LillyE och Klara1997? :D

Spännande! Jag ska oxå vänta att testa till efter midsommar, har BIM 24/6 på midsommar. Har testat tidigt förra gången men vill vänta denna gången (även om det är svårt att hålla sig). Inatt vaknade jag med sjuk illamående. Men det kan ju vara för att mensen är på gång oxå. 
  • Rosen3
    Almen28 skrev 2022-06-22 19:46:53 följande:

Jag plusade i eftermiddags! Bim +1 idag, just kommit hem från en resa och kunde inte hålla mig till imorgon för att testa (morgonurin brukar ju vara bäst). Två streck dök upp på en gång :) har inte förstått det än - ska vi ha ett till barn??!! 

Åh, stort grattis!! 
Svar på tråden BIM JUNI 2022