BIM JUNI 2022
Jag hittade ingen tråd för bim juni så jag startar en tråd! Det är dock inte säkert att vi ens kommer lyckas försöka denna månad då mannen är på jobbresa..
BIM-lista
3/6 Pepsin
Jag hittade ingen tråd för bim juni så jag startar en tråd! Det är dock inte säkert att vi ens kommer lyckas försöka denna månad då mannen är på jobbresa..
BIM-lista
3/6 Pepsin
Fick positivt äl-test i förrgår men lyckades bara ha sex igår och idag eftersom vi varit på olika platser. Dvs inget sex före positivt test eller samma dag. Förhoppningarna är låga men man ska aldrig säga aldrig!
Har ont i brösten denna månad vilket jag inte hafy sen jag slutade amma för 1 år sen(förutom vid förra plusset som slutade i mf förvisso)? så hoppas kan man ju alltid att det kanske är ett tecken/symptom!
Men gahhhh nu fick jag en ljusrosa flytning på äl+9!!!! Nu tändes verkligen hoppet igen för denna månad! Hoppas hoppas att det är en nidblödning.
Nu verkar jag istället ha fått min mens på äl+10?? Känns för mycket för att vara en nidi. Jag tog ältest så jag vet när jag hade äl men har då aaaaldrig fått mens såhär tidigt. Men men nya tag!
Jag tror precis jag plussade???? Efter 2 års försök??!
idag kom mensen, så bara sikta på nästa cykel!