BIM JUNI 2022
Jag hittade ingen tråd för bim juni så jag startar en tråd! Det är dock inte säkert att vi ens kommer lyckas försöka denna månad då mannen är på jobbresa..
BIM-lista
3/6 Pepsin
Jag hittade ingen tråd för bim juni så jag startar en tråd! Det är dock inte säkert att vi ens kommer lyckas försöka denna månad då mannen är på jobbresa..
BIM-lista
3/6 Pepsin
Hej!
Någon som har erfarenhet av att mensen kommer extremt tidigt i förhållande till ägglossningen en månad?
25/5 fick jag positivt utslag på ÄL-test samt att jag hade rejäla känningar i kroppen, så jag är 99 procent säker på att jag hade ÄL 25/5 eller 26/5.
Igår, 11 dagar efter positivt test (dvs typ 10 dagar efter ägglossning) börjar jag blöda? Har inte haft minsta tecken på mens, utan jag upptäckte det när jag gick på toa. Blödde normalt och fick lite mensvärk i typ 1-2 timmar sen blödde jag sparsamt till ingenting alls på kvällen. Men imorse kom blod igen när jag vaknade.
Tog ett gravtest igår som var negativt, så jag ställer mig in på att det är mensen.. 6:e försöket åt skogen!
Men är det någon som har erfarenhet av eller vet orsaker till att mensen kommer så tätt efter ägglossning?
Mina cykler brukar vara 26-28 dagar ungefär.
jag känner igen ditt användarnamn så himla mycket och undrar om det bara är från olika bimtrådar eller om vi även varit med i samma BF-tråd någon gång. har du fått ett barn under 2019?
Hej!
Tänkte hänga på er i den här tråden.
Jag och min sambo har försökt sedan augusti 2021 då jag slutade med p-piller, men cykeln har varit väldigt oregelbunden så jag vet inte hur många chanser vi faktiskt haft. Blev gravid i april efter tre månader utan mens, men det slutade tyvärr med missfall troligtvis i v 6 eller möjligen 7. Nu har jag använt ägglossningstest varje dag och haft stegring som peakade och blev positivt 4/6, hade också väldigt mycket känningar i kroppen den dagen så jag hoppas och tror att det var ägglossning. Testet var negativt igen 5/6. Så nu räknar jag ner till BIM som borde bli 19/6.
Plussade svagt igår men svart på vitt idag. Så tacksam att jag kan bli gravid så lätt!
Plussade svagt igår men svart på vitt idag. Så tacksam att jag kan bli gravid så lätt!
Grattis! Och samma här med ett tydligt digitalt plus igår :)
Plussade idag! ??
Verkar som familjeliv lägger till frågetecken när man försöker använda emojis :P
fick positivt på Predictor early i går. svagt tydligt ljusrosa steck. har inga mer såna test kvar o de verkar inte säljas mer, tog ett annat "tidigt" idag o helt blankt. tog ett CB ultratidigt digitalt. "integravid" bröt upp det o då är det bara en svaaag linje där i så funderar på om inte ens kontrollstrecket funka i testet.
Är på ÄL+10 idag.
fick positivt på Predictor early i går. svagt tydligt ljusrosa steck. har inga mer såna test kvar o de verkar inte säljas mer, tog ett annat "tidigt" idag o helt blankt. tog ett CB ultratidigt digitalt. "integravid" bröt upp det o då är det bara en svaaag linje där i så funderar på om inte ens kontrollstrecket funka i testet.
Är på ÄL+10 idag.