BIM JUNI 2022
Jag hittade ingen tråd för bim juni så jag startar en tråd! Det är dock inte säkert att vi ens kommer lyckas försöka denna månad då mannen är på jobbresa..
BIM-lista
3/6 Pepsin
Jag hittade ingen tråd för bim juni så jag startar en tråd! Det är dock inte säkert att vi ens kommer lyckas försöka denna månad då mannen är på jobbresa..
BIM-lista
3/6 Pepsin
Samma trst
Har BIM den 24/6 men det känns som att jag har lite smått mensvärk nu :( Åh hoppas det tagit sig ändå. Någon som fått typ som mensvärk dagarna innan men ändå varit gravid? Man kan ju få lite ont i magen men känns ju som att det är mensvärk när det är typ en vecka innan BIM.
Har BIM den 24/6 men det känns som att jag har lite smått mensvärk nu :( Åh hoppas det tagit sig ändå. Någon som fått typ som mensvärk dagarna innan men ändå varit gravid? Man kan ju få lite ont i magen men känns ju som att det är mensvärk när det är typ en vecka innan BIM.
Nattisgris, jag tycker mig se ett svagt streck på testet! Hur har det gått, har du tagit fler test?
Rosen3, jag hade med min första mensvärk som började nästan en vecka före bim så det behöver absolut inte vara ett dåligt tecken! :D
Jag tänkte också hoppa med i tråden :) Vi ska nästa månad börja försöka på barn nummer 2 men det hände ett litet "misstag" och vi var oskyddade 4 dagar före ägglossningen, så nu är jag svagt optimistisk ifall det ändå sku ha tagit sig. Bim 28/6 och har inge symtom men de började först ca 1 vecka före bim senast jag var gravid så :)
Tog en paus några dagar då jag blir så otålig inte ville tänka på den jobbiga väntan...
Känner mig dock lugnare nu än förra cykeln..
Fast me nu 8 dagar till Bim börjar den där impulsen att bara testa ta över..
Jag hade flytning med lite blod i 4 samt 5 dagar efter ägglossning.. Känns för tidigt för nidblödning?
Jag hade nidblödning min andra graviditet, den kom 7 dagar efter ägglossning. Men va då brunaktig och större mängd.. Då plussade jag 3 dagar senare.
Tog en paus några dagar då jag blir så otålig inte ville tänka på den jobbiga väntan...
Känner mig dock lugnare nu än förra cykeln..
Fast me nu 8 dagar till Bim börjar den där impulsen att bara testa ta över..
Jag hade flytning med lite blod i 4 samt 5 dagar efter ägglossning.. Känns för tidigt för nidblödning?
Jag hade nidblödning min andra graviditet, den kom 7 dagar efter ägglossning. Men va då brunaktig och större mängd.. Då plussade jag 3 dagar senare.
Jag har bara den erfarenheten att jag hade också nibblödning 7 dagar efter ägglossning vid en tidigare graviditet
kanske ägglossningen var tidigare denna gång?
jag vet inte när man kan ha nibblödning ägget kan ju fästa från 6 dagar efter ägglossning har jag för mig, eller läst det, att från 6 dagar ?brukar? ägget fästa
men det kanske kan bero på lite.
svårt, men håller tummarna iaf,lycka till