BIM JUNI 2022
Jag hittade ingen tråd för bim juni så jag startar en tråd! Det är dock inte säkert att vi ens kommer lyckas försöka denna månad då mannen är på jobbresa..
BIM-lista
3/6 Pepsin
Jag hittade ingen tråd för bim juni så jag startar en tråd! Det är dock inte säkert att vi ens kommer lyckas försöka denna månad då mannen är på jobbresa..
BIM-lista
3/6 Pepsin
Hur går de för er?
Jag har positivt på ägglossningstest Idag. Har även symtom, hade mkt symtom igår. Men igår var testet inte positivt utan svagt sträck. Men idag är de lika starka.
Hade sex i fredags & igår.
Nu till min undran är det bäst att ha sex idag också eller imon? De nog dessvärre svårt att få till både idag och imon...
Hur går de för er?
Jag har positivt på ägglossningstest Idag. Har även symtom, hade mkt symtom igår. Men igår var testet inte positivt utan svagt sträck. Men idag är de lika starka.
Hade sex i fredags & igår.
Nu till min undran är det bäst att ha sex idag också eller imon? De nog dessvärre svårt att få till både idag och imon...
Det rullar på här med.
Jag hade positivt ÄL-test i lördags. Har oxå haft mycket symtom denna gången. Typ som mensvärk. Vi hade sex i torsdags, lördags (en gång på morgon och en gång på kvällen) och sen igår kväll. Vet att man kanske inte ska ligga för ofta för då kanske spermiekvaliten blir sämre vad vet jag, men det råkade bli så :) Vet faktiskt inte vad som är bäst :)
?.Förra gången när jag klev gravid hade vi sex samma dag som ägglossning och två dagar efter vet jag och då tog de sig iaf :)
Såg svårt att veta när de e bäst.
Positivt test idag betyder väl att ägget släpper inom 24h.
Jaa vissa menar ju på att man inte ska ha sex för ofta å andra inte. Satsar nog på idag iaf :p.
Såg svårt att veta när de e bäst.
Positivt test idag betyder väl att ägget släpper inom 24h.
Jaa vissa menar ju på att man inte ska ha sex för ofta å andra inte. Satsar nog på idag iaf :p.
Jag tror precis jag plussade???? Efter 2 års försök??!
Tack!!! Känns verkligen helt overkligt, kan inte riktigt tro på det än. Vill nu bara att de första veckorna ska springa förbi.
Tog precis ett RFSU-Tidigt Bim -3 (utifrån en 28dagars cykel men min kan variera mellan 26-28
och ser negativ ut. Kan ana något om jag verkligen försöker men tänker eftersom testet ska kunna säga till 99% säkerhet redan vid Bim-4, så tror jag att det är kört var den här månaden. Har mensvärk, ömma bröst och hela faderullan.