• SweeneyTodd

Här samlas alla nattugglor!

Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :) 

• Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!
  • Eurydike
    Anonym (Fredrik Liksom) skrev 2024-12-31 14:13:39 följande:

Gott nytt år kamrater!
    Jag önskar er lycka och välgång under kommande år.
    Jag hoppas av hela mitt hjärta att ni får ha hälsan och samtidigt nå de mål ni satt upp, hur små eller stora de än må vara.

Puss!

Gott nytt år på dig också kamrat! 🥳

Vilken fin hälsning och jag kan bara stämma in i den och hoppas att den slår in för dig och alla andra som läser här i tråden 🤩🧶

Pussar till er allihop!
  • Aniiee

Ja, gott nytt svår, era vittror. Gör det bästa av det!

Bring sunscreen, an umbrella, and winter boots
  • Eurydike

Nu borstar jag bort det sista av julen med min dammvippa till stjärtfjädrar! Tråden är därmed redo för ett nytt år och nya utmaningar. Låt oss lätta våra pickande fågelhjärtan och se vad som kommer ut ur våra näbbar 🦉

• FredrikLiksom
    Eurydike skrev 2025-01-21 21:28:52 följande:

Nu borstar jag bort det sista av julen med min dammvippa till stjärtfjädrar! Tråden är därmed redo för ett nytt år och nya utmaningar. Låt oss lätta våra pickande fågelhjärtan och se vad som kommer ut ur våra näbbar 🦉

Det gör du rätt i.

Japp, nya utmaningar får det bli. Jag har en del spännande grejer på gång men jag vill inte berätta för då brister anonymiteten. Dock känns det både roligt och nervpirrande men mest roligt tror jag.

Vad har ni andra för utmaningar framför er under året?
  • Eurydike
    FredrikLiksom skrev 2025-01-21 22:48:21 följande:
    Det gör du rätt i.

Japp, nya utmaningar får det bli. Jag har en del spännande grejer på gång men jag vill inte berätta för då brister anonymiteten. Dock känns det både roligt och nervpirrande men mest roligt tror jag.

Vad har ni andra för utmaningar framför er under året?
    Det låter spännande med nya utmaningar och jag förstår att du inte kan berätta för mycket! Roligt och nervpirrande låter som en bra kombination 🤩

Jag velar fram och tillbaka om tre stora livsval, men annars försöker jag få till en snygg maskeraddräk 😂
  • fultextad användarhandbok

Hej, ta vara på möjligheter och tänk över val. Jag har tagit på mig en del, det återstår att se hur det går. Även lite planer, också det får man se hur det går. Men vilja, hopp och önskan finns. 

Tillägg gällande maskeraddräkt. Om det blir svårt att få till något, kan man väl ta på sig helt vanliga civila kläder och hävda att att man är utklädd till vanlig medborgare på en maskerad. Det hela ska tas med en skopa salt förstås.

• RaYzLeR

Om man inte har någon maskeraddräkt så kan man ju säga att man är utklädd till civilpolis. Glad

• Eurydike
    fultextad användarhandbok skrev 2025-01-23 18:11:45 följande:

Hej, ta vara på möjligheter och tänk över val. Jag har tagit på mig en del, det återstår att se hur det går. Även lite planer, också det får man se hur det går. Men vilja, hopp och önskan finns. 

Tillägg gällande maskeraddräkt. Om det blir svårt att få till något, kan man väl ta på sig helt vanliga civila kläder och hävda att att man är utklädd till vanlig medborgare på en maskerad. Det hela ska tas med en skopa salt förstås.

Det låter fint att du har tagit på dig en del och det återstår att se hur planerna och verkligheten stämmer överens i slutändan! Vilja, hopp och önskan är en bra början. Då har man kartan och kompassen och sedan får man se hur målet är när man väl kommer fram. Min kompass har snurrat under lång tid, men jag hoppas hitta den rätta riktningen snart! Det är svårt att färdas mot målet om man inte vet vad det är.

Bra idé där med maskeraddräkten! Det ska vara Disneytema, men även Ankeborg måste ha vanliga medborgare. Alla kan ju inte vara världens rikaste anka, tjuvaktiga björnbröder eller spökiga plumpar med samma skostorlek och längd som Långben (misstänkt!). Ja, jag får ta tipset med en skopa salt ☺️
  • Eurydike
    RaYzLeR skrev 2025-01-23 18:24:36 följande:

Om man inte har någon maskeraddräkt så kan man ju säga att man är utklädd till civilpolis. Glad

Civilpolis kanske vore något! Jag kan tänka mig att det finns en och annan rättrådig filur som stryker omkring i kulisserna när Disneyfigurerna spelar in sina filmer 😄
Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!