• SweeneyTodd

Här samlas alla nattugglor!

Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :) 

• Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!
  • Aniiee
    FredrikLiksom skrev 2024-11-14 22:26:12 följande:
    Nu vet jag inte vad det är för något men det låter gott.

och din svammeltråd hittar jag inte till 😢
    Det är Annas pepparkakor, årets smak, antar jag. De påstås smaka vanilj och blåbär, men nja, tyckte nog att de smakar som vanligt. Men jag är lite förkyld, så kanske bara inte märker just nu att de smakar annorlunda.
    Eurydike skrev 2024-11-14 22:44:10 följande:
    Här har du en genväg till tråden 🧶

https://www.familjeliv.se/forum/thread/82950587-aniiees-inane-ramblings
    TY, det skulle ju jag göra!
    Bring sunscreen, an umbrella, and winter boots
  • Aniiee
    Eurydike skrev 2024-11-14 22:42:58 följande:
    Det har jag nog aldrig hittat tyvärr 😔
    De är nya från i år, så de kanske dyker upp hos dig senare.
    Eurydike skrev 2024-11-14 22:42:01 följande:
    Har börjat läsa nu och ser fram emot den tredje delen! Jag har hela natten på mig att läsa, så tre minuter är verkligen ingen tid alls. Okej! En rejäl italiensk brytning alltså 😄
    Working on it...
  • Eurydike
    Aniiee skrev 2024-11-14 22:55:27 följande:
    De är nya från i år, så de kanske dyker upp hos dig senare.
    Eurydike skrev 2024-11-14 22:42:01 följande:
    Har börjat läsa nu och ser fram emot den tredje delen! Jag har hela natten på mig att läsa, så tre minuter är verkligen ingen tid alls. Okej! En rejäl italiensk brytning alltså 😄
    Working on it...
    Aha! Jag förstår! Då får jag hålla tummarna för att de hittar hit också 🤎 Det där ska föreställa ett pepparkakshjärta btw. Ingen stress med texten!
  • Eurydike

Nu har jag köpt melatonintabletter som kanske kan hjälpa mig att vända på dygnet! Det är en snabbkur på några dagar som är till för att bota jetlag. Jag har ju kronisk jetlag, så vi får hålla tummarna för att det blir bättre. Imorgon ska jag ta första tabletten 😊

• RaYzLeR
    Eurydike skrev 2024-11-24 02:36:58 följande:

Nu har jag köpt melatonintabletter som kanske kan hjälpa mig att vända på dygnet! Det är en snabbkur på några dagar som är till för att bota jetlag. Jag har ju kronisk jetlag, så vi får hålla tummarna för att det blir bättre. Imorgon ska jag ta första tabletten 😊

Varför vända på dygnet? Det är ju så mysigt att vara vaken på natten, kolla ut genom föstret på snön i mörkret. Glad

Fast jag har blivit så trött om kvällarna, så jag orkar inte vara vaken på nätterna längre. Det var mest när jag drack öl som jag satt vaken länge på nätterna framför Flashback och Familjeliv. Skrattande
  • Eurydike
    RaYzLeR skrev 2024-11-24 11:54:46 följande:
    Varför vända på dygnet? Det är ju så mysigt att vara vaken på natten, kolla ut genom föstret på snön i mörkret. Glad

Fast jag har blivit så trött om kvällarna, så jag orkar inte vara vaken på nätterna längre. Det var mest när jag drack öl som jag satt vaken länge på nätterna framför Flashback och Familjeliv. Skrattande
    Ja, det är mysigt! Men det har spårat ur totalt och jag är lite less på det nu 😅 Jag dricker inte ens kaffe längre och somnar ändå typ kl 6 på morgonen. Tänkte att jag ska prova ett annat liv och en annan tid och se om jag trivs bättre 😃

Jag förstår precis! Vad duktig du är som har slutat dricka öl 😊 Bra jobbat och du är värd en applåd! 👏
  • fultextad användarhandbok
    Eurydike skrev 2024-11-24 02:36:58 följande:

Intressant, se hur det fungerar och om det blir några biverkningar, jag har fått sådana jag med. Lycka till!
  • Eurydike
    fultextad användarhandbok skrev 2024-11-24 13:45:53 följande:
    Intressant, se hur det fungerar och om det blir några biverkningar, jag har fått sådana jag med. Lycka till!
    Spännande! Då får vi hålla tummarna för att det fungerar för oss båda och att vi slipper biverkningar 😴😴 Lycka till du med! 🍀
  • Aniiee

Snön har i mångt och mycket regnat bort, och det trillar in julbeställningar till jobbet dagligdags. Jag svär över dåliga värmeljus som jag fick av brorsan som rensar i sina garderober och jag funderar på att göra en rankinglista över alla julfilmer jag sett....

Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!