• humlan00

Klumpfot, abort eller inte?

Är i v14 och har idag varit på ultraljud, allt såg bra ut förrutom att barnmorskan tyckte sig se en vriden vänster fot.

om det visar sig att det stämmer om 2v vid läkarundersökning hade ni gjort abort då?

• Svar på tråden Klumpfot, abort eller inte?
  • Anonym (Jag)

Jag kan inte ta TS på allvar.. jag börjar faktiskt tro att TS egentligen inte är gravid, men önskar så gärna att hon skulle vara det och tyvärr därför lägger massa tid och energi på detta för att bearbeta ilska och sorg..

• Anonym (Trollvarning)

TS mår inte bra, det är solklart. Provocerar, ljuger och trollar. Försöker hålla upp någon påhittad fasad Och ge kängor till andra. Det är synd om människan. 

• humlan00
    Anonym (Jag) skrev 2022-04-18 23:11:40 följande:

Jag kan inte ta TS på allvar.. jag börjar faktiskt tro att TS egentligen inte är gravid, men önskar så gärna att hon skulle vara det och tyvärr därför lägger massa tid och energi på detta för att bearbeta ilska och sorg..

Ilska och sorg?!!
    sitter på terassen i vårat hus i Spanien och dricker en underbart god latté och tittar på medans min son leker i sin lekstuga på tomten :)
    Så tyvärr ingen sorg eller ilska här :)
  • humlan00
    Anonym (Trollvarning) skrev 2022-04-19 09:06:50 följande:

TS mår inte bra, det är solklart. Provocerar, ljuger och trollar. Försöker hålla upp någon påhittad fasad Och ge kängor till andra. Det är synd om människan. 

såhär är det,  lägger man korkade kommentarer så kan jag tycka att det är kul att svara med nått korkat tillbaka :)
    känner inte att dom personerna förtjänar att ha en seriös diskussion med så då får dom korkade svar till sina korkade påståenden ;)
  • Anonym (Jag)

Men alltså, menar du verkligen om det skulle vara möjligt att via UL till exempel se att barnet inte kan säga R eller har dyseksi, hade du gjort abort då också?

• humlan00
    Anonym (Jag) skrev 2022-04-19 09:31:45 följande:

Men alltså, menar du verkligen om det skulle vara möjligt att via UL till exempel se att barnet inte kan säga R eller har dyseksi, hade du gjort abort då också?

jämför du att fötterna är vridna och eventuellt defekter på benen med att man har ett talfel/dysleksi ?!!
    eh hallå därinne är det någon hjärncell hemma??:)
  • Anonym (Håller med)
    humlan00 skrev 2022-04-19 10:43:59 följande:
    jämför du att fötterna är vridna och eventuellt defekter på benen med att man har ett talfel/dysleksi ?!!
    eh hallå därinne är det någon hjärncell hemma??:)
    Båda är ju medfödda funktionshinder.
  • humlan00
    Anonym (Håller med) skrev 2022-04-19 10:49:11 följande:
    Båda är ju medfödda funktionshinder.
    men snälla!!
  • Anonym (Kim)

Jamen trollungar HAR ju klumpfötter. Blir abort igen och igen. Är det inte fot så är det svans, ludna stora öron mm. Å där slant instrumenten och perforerade hela livmodern. Nu blir det inte ha fler defekta barn. 

• humlan00
    Anonym (Kim) skrev 2022-04-19 11:34:58 följande:

Jamen trollungar HAR ju klumpfötter. Blir abort igen och igen. Är det inte fot så är det svans, ludna stora öron mm. Å där slant instrumenten och perforerade hela livmodern. Nu blir det inte ha fler defekta barn. 

Hahha hur mår du? :D
Svar på tråden Klumpfot, abort eller inte?