Klumpfot, abort eller inte?
Är i v14 och har idag varit på ultraljud, allt såg bra ut förrutom att barnmorskan tyckte sig se en vriden vänster fot.
om det visar sig att det stämmer om 2v vid läkarundersökning hade ni gjort abort då?
Är i v14 och har idag varit på ultraljud, allt såg bra ut förrutom att barnmorskan tyckte sig se en vriden vänster fot.
om det visar sig att det stämmer om 2v vid läkarundersökning hade ni gjort abort då?
TS fick till en riktigt lång och aktiv tråd och grattis till det. För att få det så måste man ju sticka ut rejält och komma med ngt riktigt absurt.
Jag struntar fullkommligt i era åsikter.
Jag vill inte ha ett barn med klumpfot eller andra defekter om det går att undvika och avslutas i god tid.
Hade gjort abort om det hade visat sig på rutin ultraljudet i v19 också.
Alla era släktingar, bekanta, som har klumpfot och ett bra liv ändå, bra för dom men jag som mamma kan välja fram till v22 enligt svensk lag, det måste ni acceptera.
Och jag väljer bort såna foster för ingen kan garantera att det ?bara är att justrera?
Ni som skriver det, hur fan vet ni det? Dåligt pålästa alla ni som påstår att alla defekter på fötter är ?lätt att justera?
Du vet inte innan barnet föds om defekter med fötterna kanske hör ihop med defekter i benen, leder osv.
Så sluta lek läkare.
Jag startade inte denna tråd för att provicera men jag stör mig på alla er som sitter bakom en dator och kastar massa skot på en annan kvinna, erat beteende är mer skamligt än mitt beslut om abort.
Skäms på er!!
Jag är gravid igen, plussade igår :) :)
Vi är så otroligt glada här hemma!
Jag är gravid igen, plussade igår :) :)
Vi är så otroligt glada här hemma!