• Vienna20

Gravid med bf november 2022

Plussade i förrgår, och enligt egna beräkningar så är bf 2/11-2022. Inser att det kanske inte är så många som fått plus ännu, utan många som befinner sig i slutet på oktober, men är du som jag och kanske plussat och har lite längre cykler än 28 dagar så kanske det finns flera som har fått plus och är beräknade i början av november ???? Om inget annat trillar det troligen in flera blivande mammor rätt snart 

Eftersom det är så jätte tidigt fortfarande så vore det så skönt att ventilera tankar, oro, glädje med fler i samma situation! 

• Svar på tråden Gravid med bf november 2022
  • Thasz

Haha, just att dölja illamåendet på jobbet är min stora fasa! har mått illa i en vecka nu och det går upp och ned. Jag har däremot också varit dunderförkyld och därför varit hemma men nästa vecka ska jag tillbaka. Jag jobbar som verksamhetsansvarig och vi har bland annat en ungdomsgård som jag jobbar på. Känns lite svårt att dölja illamåendet där om man måste ifrån och kräkas. :o

Däremot mest orolig för nästa helg när sambons föräldrar kommer hit hela helgen, hur tusan sk man dölja det då? :o Både illamåendet men också det faktum att man inte dricker alkohol. Kommer bara vara i vecka 7 då och vill inte berätta än. Någon som har tips? 

• Leopard91

3/11 Dalarna91, första barnet. 

8/11 Grodan90, tredje barnet
    9/11 chilins, första barnet
    11/11 falisha, tredje barnet
    10/11 JessicaJKM, första barnet
    12/11 emphz, tredje barnet 
    14/11 värmekudde, första barnet

15/11 Holy93, andra barnet
    17/11 Bubbelfika, andra barnet
    18/11 Pico, första barnet
    18/11 Thasz, första barnet
    22/11 Leopard91, andra barnet 
    25/11 norrpigan, fjärde barnet

Hej allihop, 

idag fick jag mitt efterlängtade plus så jag tog mig friheten att lägga till mig själv på listan. Nu håller jag tummarna och tår för att det ska gå vägen för oss allihop. <3

• Dalarna91