Anonym (JÖ) skrev 2022-02-07 09:56:45 följande:
Hur svarar man på tidigare inlägg? Inte förstått det än haha. Spännande med bim för dig, håller tummarna att testet visar positivt! Jag har ju två barn sedan innan och första gången jobbade han kväll när jag tog det, men jag berättade när han kom och la sig i sängen på natten, han blev så glad trots att det inte var något speciellt ordnat. Andra barnet fick jag missfall precis när jag hade plussat, och hade tänkt ordna något då men med tanke på
missfallet vågade jag inte det, så jag berättare bara när jag hade fått positivt
Haha man trycker på det lilla kugghjulet ovanför inlägget och väljer ?citera? :) Eller så brukar jag göra i alla fall, haha inte lätt detta.
Mysigt ändå, jag det behövs inget stort bara att det blir en liten överraskning. Så kan det ju vara, att man får missfall efteråt. Men jag känner även att jag inte vill testa ihop med sambon för att det känns lite jobbigt och att det känns som ett krav och man blir extra besviken är båda ser att det är negativt. Jag vill liksom inte göra det till för stor grej för att inte bli besviken. Sen tänker jag att det är kul med överraskning. Men alla gör ju olika. Vissa tycker ju det är kul att kika ihop (kanske speciellt när man genomgått IVF och man kämpar så).