EnAnonumius skrev 2022-01-08 23:13:45 följande:
Varför är du den enda i tråden då som skriver "riklig mens", när det ALLTID har handlat om mensrubbningar?
Att enbart skriva "riklig mens" som du gör är att sprida desinformation. Det har till och med länkats till källor där det uttryckligen har stått mensRUBBNINGAR. Men ändå har du styvnackat fortast att skriva "riklig mens".
TIll och med AndreaBD, gick ju in och påtalade detta för dig. Men nej, du fortsätter att skriva felaktigt "riklig mens".
Att sprida desinformation är just att ljuga.
För det har aldrig framgått i inrapporteringarna om VILKEN typ av mensrubbning det handlar om.
Så nej då du ljuger inte...
Men du har tydligen behovet av att sprida desinformation.
Så inga kvinnor har fått riklig mens då, och detta fast man får detta berättat ifrån kvinnor som fått dessa biverkningar.
DU glömde berätta vad lögnen var, nått säger mig det aldrig kommer.
Anonym (...) skrev 2022-01-09 01:06:21 följande:
Nu kommer absolut inte ett sakligt argument överhuvudtaget.
Men, du klyban använder uttrycket "ad hominem" så fruktansvärt ofta på sista tiden så man börjar fundera ifall det är något nytt du lärt dig för att låta lite extra smart.
Men nej, det får dig att se löjlig ut.. Att använda sig av det någon gång är en sak. Men att spamma trådar med inlägg efter inlägg med samma uttryck är ganska patetiskt.
Hela mitt inlägg är "ad hominem", men gissa vad.. bryr mig inte.
Det var pga en mobbing och istället för att prata om sak.
Det är sant, du framförde inget om sak och diskuterade min person istället.
EnAnonumius skrev 2022-01-09 04:20:09 följande:
Så du skriver även under nicket "Anonym(Mitt val)?
Om inte, så blir inte inlägget "ditt" bara för att du citerar en annan person..
För det frågades "Vad postade DU det?".
Det frågades inte "Var postade "Anonym(Mitt val) det?"
Nu vet vi även det vi misstänkte och att inget visir behövdes användas.
Det intressanta är att du sagt en gång för långe sedan, och det är att det går inte missa hur Klyban skriver, och när en annan kom med exakt samma påstående.
Verkligen udda.
Gå ta vaccinen istället.