Pentra skrev 2022-01-08 14:32:02 följande:
Eftersom det som finns idag inte är bra för hälsan. Och, att jag är en av dem som har förstått vikten av att sträva efter ett gott immunförsvar. Ett immunförsvar som följt med oss och byggt upp oss, och vårt naturliga skydd, sedan vår mänsklighets evolutions början. ...
Mvh,
Pentra
Vad är inte bra?
Du berättar ju aldrig detta sakligt, utan bara med konspirationsteorier.
Men kanske inte alla dessa liv man redan räddat är nått bra.
Ja, ett naturligt skydd är bättre, men då riskerar du att dö istället, det verkar som du missat den delen.
EpicF skrev 2022-01-08 13:40:40 följande:
Nej, det vi vet är att det handlar om mensrubbningar. Inget annat.
Redan i första inlägget talade jag om för dig att det inte finns något svar ännu ang sambandet. Att du inte har förstått för i inlägg 50 är komiskt.
Och de där andra reproduktionssystemssjukdomar du hela tiden tror upp, som du inte ens vet vad du menar får bara dig att framstå som mera okunnig.
Jo, du ifrågasätter att det är MENSRUBBNINGAR som är inrapporterade och hävdar bestämt att det enbart handlar om riklig mens och sedan även oregelbunden mens. Och nu folk som fått tillbaka mensen.
Vi ser när forskningen kommer in plural, samma budskap som första gången du svara mig om detta.
Är det nått som är oklart detta tycker du?
Nej, det är du som säger det, och lägga orden i mun på folk, så är det bara du som säger och ingen annan.
Denna biverkning har jag vetat om sedan starten den ko, bara en sådan sak.
Och nu ska jag ifrågasätta fakta, snacka om tokigt det blir för dig när du lägger orden i munnen på mig.
EpicF skrev 2022-01-08 13:42:45 följande:
Det är inte mobbning att påpeka att någon är lättkränkt. Det är saklighet.
Jag är inte kränkt. Har öht inget att vara kränkt över.
Ad hominem och när vi sa belyste din mobbning, det är allt vad det är så inget sakligt argument för nått.
Ingen kan kränka mig och många har försökt, det slutar alltid med att de blir galet frustrerade över mitt lugn.
AndreaBD skrev 2022-01-08 13:41:48 följande:
Visserligen, men det är ju mycket annat också, dvs. tjafs om enskilda ord. Alla är nog ganska less på alla definitioner på mensrubbningar. Och jag förstår inte heller varför du upprepar det där med riklig mens så många gånger. Oftast handlar det nog om annat - oregelbundet och sånt. Men jag ska inte heller gå in i det igen nu.
Så inte epic glömmer av det handlar om, för du vet ju vad som sker om man inte gör.
Vi lämnar detta ämne nu tror jag, och väntar tills nått nytt kommer, fin s liksom inget att säga än då vi inte vet ens vad det innebär mer än....
EpicF skrev 2022-01-08 13:45:18 följande:
Använder du munskydd och visir? Eller struntar du i dessa?
Det stod ju där klart och tydligt = munskydd.
EpicF skrev 2022-01-08 14:47:45 följande:
Han har inte svarat på mina frågor. Hade han svarat så hade jag inte ställt dem flera gånger. Men klyban har en tendens att gå runt frågorna och svamla om annat istället.
Svaren och forskningen är inte här, visste du inte om det?