• Anonym (Vaccinerad)

Varför tar ni inte vaccinet?

Halloj gott folk och gott nytt år! Hoppas ni haft det awesome ;) Men nu till The Topic, det känns som om alla i Sverige (eller i hela världen) har tagit vaccinet men sen finns det dessa inte som har tagit den. Jag skriver detta med all respekt förresten, jag respekterar allas val när det gäller detta. Undrar dock varför ni som inte tagit det har vakt att gå denna bana? Rädda för nålar kanske? :)

Eller är det något annat? Något jag grubblat på ett tag.

Tog andra sprutan i onsdags BTW ;)

Kram på er

• Svar på tråden Varför tar ni inte vaccinet?
  • EpicF
    klyban skrev 2022-01-07 21:34:54 följande:

JAg vet inte denna gång heller, då det är ditt påstående att det är mer än rikligt och lätt oregelbundet.

Så är det dax nu...?

Så varför tar du upp dessa reproduktionssystemssjukdomar gång på gång?

Fakta är att mensrubbningar är mer än bara riklig eller oregelbunden mens.
  • broderbob
    EpicF skrev 2022-01-07 21:31:43 följande:

Nej, hur ska jag kunna veta vilka reproduktionssystemssjukdomar du syftar på? Jag är fortfarande inte tankeläsare.

Namnet på gruppen är Varför tar ni inte vaccinet ! Tycker du ska följa ämnet och inte börja med ett nytt ämne i tråden respektera detta
  • EpicF
    broderbob skrev 2022-01-07 21:43:55 följande:

Namnet på gruppen är Varför tar ni inte vaccinet ! Tycker du ska följa ämnet och inte börja med ett nytt ämne i tråden respektera detta

Jag följer ämnet. Till skillnad från dig.
  • klyban
    EpicF skrev 2022-01-07 21:40:31 följande:
    Så varför tar du upp dessa reproduktionssystemssjukdomar gång på gång?

Fakta är att mensrubbningar är mer än bara riklig eller oregelbunden mens.

För de är irrelevanta för biverkningen rikligt och lätt oregelbundet, i korrelation till biverkningen lätt oregelbundet.

Och den sista mening är korrekt, men vi vet bara rikligt och lätt oregelbundet.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban
    EpicF skrev 2022-01-07 21:45:47 följande:

Fakta är att fakta inte finns än, och följa ämnet och berätta finns inte av dig.
    Som du även berättat för oss alla.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • broderbob

Jag har aldrig sett dig följa ämnet utan fått rätta dig hela tiden och då om ämne som inte tillhör tråden och du fortsätter ändå
  • broderbob

Du som följer ämnet, är expert i infektionssjukdomar och vaccin.mm samt expert i kvinnornas sjukdomar och gynekologiska sjukdomar skulle gärna vilja läsa dina avhandlingar och var de är

publicerade, en seriös expert som du har alltid något som är publicerat
  • EpicF
    klyban skrev 2022-01-07 21:48:20 följande:

För de är irrelevanta för biverkningen rikligt och lätt oregelbundet, i korrelation till biverkningen lätt oregelbundet.

Och den sista mening är korrekt, men vi vet bara rikligt och lätt oregelbundet.

Nej, det vi vet är att det har blivit inrapporterat till Läkemedelsverket om biverkningar i form av mensrubbningar som kommit EFTER covid-19 vaccinet. Vad dessa mensrubbingar består av är inte preciserar.
  • EpicF
    klyban skrev 2022-01-07 21:49:52 följande:

Fakta är att fakta inte finns än, och följa ämnet och berätta finns inte av dig.

Som du även berättat för oss alla.

Jaha. Jag har då läst på Läkemedelsverket hemsida pm vad som är inrapporterat. Jag även länkat till det.
  • EpicF
    broderbob skrev 2022-01-07 22:12:55 följande:

Jag har aldrig sett dig följa ämnet utan fått rätta dig hela tiden och då om ämne som inte tillhör tråden och du fortsätter ändå

Mensrubbningar som uppkommit efter covid-19 vaccineringen tillhör tråden då detta kan göra att många väljer att vänta med vaccineringen.

Du däremot babblar om livmoderhalscancer etc som absolut inte har med covid-19 vaccineringen att göra.
Svar på tråden Varför tar ni inte vaccinet?