• Anonym (Vaccinerad)

Varför tar ni inte vaccinet?

Halloj gott folk och gott nytt år! Hoppas ni haft det awesome ;) Men nu till The Topic, det känns som om alla i Sverige (eller i hela världen) har tagit vaccinet men sen finns det dessa inte som har tagit den. Jag skriver detta med all respekt förresten, jag respekterar allas val när det gäller detta. Undrar dock varför ni som inte tagit det har vakt att gå denna bana? Rädda för nålar kanske? :)

Eller är det något annat? Något jag grubblat på ett tag.

Tog andra sprutan i onsdags BTW ;)

Kram på er

• Svar på tråden Varför tar ni inte vaccinet?
  • EpicF
    klyban skrev 2022-01-07 21:01:12 följande:

Vi vet bara rikligt och oregelbundet.

Nej, vi vet att det har rapporterat in mensrubbningar som uppkommit efter covid-19 vaccinet. Exakt vad för mensrubbningar är inte preciserar.
  • klyban
    EpicF skrev 2022-01-07 21:08:56 följande:
    Felstavningar av HPV ändrar ingenting. Vi har fortfarande aldrig diskuterat det vaccinet och det är heller inger jag kommer att diskutera med dig.

Återigen, vilka andra reproduktionssystemssjukdomar är det du pratar om?

Betyder detta att du vet om syftet med de tre vaccinen för HPV och den vaccinationen?

Jag har inte en aning vad du pratar om för reproduktionssystemssjukdomar.
    Då vi inte ens vet om mer än rikligt och lätt oregelbundet innan mer fakta kommer.
    Så vilka är dessa reproduktionssystemssjukdomar du pratar om som har med biverkningar att göra?

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban
    EpicF skrev 2022-01-07 21:10:28 följande:
    Nej, vi vet att det har rapporterat in mensrubbningar som uppkommit efter covid-19 vaccinet. Exakt vad för mensrubbningar är inte preciserar.

Och de är idag endast rikligt och oregelbundet, och även du sagt att vi får vänta på faktan kommer.
    Och värt att notera, det är att du aldrig berättar vila dessa reproduktionssystemssjukdomar är som är mer än rikligt och lätt oregelbundet.
    Så vi har förstått, du kommer aldrig berätta detta heller.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • EpicF
    klyban skrev 2022-01-07 21:14:45 följande:

Och de är idag endast rikligt och oregelbundet, och även du sagt att vi får vänta på faktan kommer.

Och värt att notera, det är att du aldrig berättar vila dessa reproduktionssystemssjukdomar är som är mer än rikligt och lätt oregelbundet.

Så vi har förstått, du kommer aldrig berätta detta heller.

Nej, som sagt jag är inte tankeläsare och vet därför inte vilka reproduktionssystemssjukdomar du syftar på.
  • EpicF
    klyban skrev 2022-01-07 21:12:55 följande:

Betyder detta att du vet om syftet med de tre vaccinen för HPV och den vaccinationen?

Jag har inte en aning vad du pratar om för reproduktionssystemssjukdomar.

Då vi inte ens vet om mer än rikligt och lätt oregelbundet innan mer fakta kommer.

Så vilka är dessa reproduktionssystemssjukdomar du pratar om som har med biverkningar att göra?

Innan jag ens tänker överväga att svara på det kan du berätta gör mig vad det har med covid-19 vaccinet att göra?

Du har ingen om vad för reproduktionssystemssjukdomar du pratar om. Nej, varför pratar du om dessa gång på gång?
  • klyban
    EpicF skrev 2022-01-07 21:18:47 följande:

Nej, som sagt jag är inte tankeläsare och vet därför inte vilka reproduktionssystemssjukdomar du syftar på.

Yup, och de har idag inte korrelerats till de reproduktionssystemssjukdomar som normalt finns.

Jag vet inte vad det är du tror det är för reproduktionssystemssjukdomar du pratar om när du går vidare ifrån det enda vi vet idag och det du håller med om och mer är rikligt och lätt oregelbundet.

Hur kan detta vara så svårt för dig?

• EpicF
    klyban skrev 2022-01-07 21:10:00 följande:

Och du kommer aldrig längre än till rikligt och lätt oregelbundet, och ignorera detta.

Så har du inget intresse att veta om detta är ett omak eller mer...

Jag har aldrig sagt att clearblue är inte säkert nog, det jag frågade om det var med sina 89% och 6 dagar.

Och är det säkert nog?

Och om inte,v ad är säkert nog, för du sade att de inte var detta, så inte Clear blue är säkra nog, vilka är att

säkra nog för identifiera en ägglossning?

Eller är detta en ny fråga som aldrig kommer få svar?

Och sista mening säger du att clear blue är bra?

Eller ångrar du dig nu?

Mensrubbningar som innefattar riklig mens, mindre mens, oregelbunden mens, mellanblödningar eller utebliven mens är det som det pratas om. Inte enbart riklig eller oregelbunden mens.

Jag har aldrig sagt att clearblue inte är säkert nog. Jag pratar om de billiga märkerna. Dit hör fortfarande inte clearblue.
  • broderbob
    EpicF skrev 2022-01-07 21:10:28 följande:

Nu när WHO varnar för en farligare variant är det på sin plats att du ägnar dig åt det än om ditt tjat om mensblödningar det vore klädsamt

WHO varnar för att omikron kan följas av en ny farligare variant i Västeuropa.

Risken för nya varianter ökar ju snabbare omikron breder ut sig, skriver Spiegel.

? Vi befinner oss i en mycket farlig fas. Vi följer infektionstalen i Västeuropa väldigt noga, säger Catherine Smallwood, WHO:s europeiska krisberedskapschef.
  • klyban
    EpicF skrev 2022-01-07 21:20:11 följande:
    Innan jag ens tänker överväga att svara på det kan du berätta gör mig vad det har med covid-19 vaccinet att göra?

Du har ingen om vad för reproduktionssystemssjukdomar du pratar om. Nej, varför pratar du om dessa gång på gång?

Betyder det att du inte vet syftet om HPV som sist, eller att du nu vet?

Hur ska jag veta vad du pratar om för reproduktionssystemssjukdomar som har med rikligt och lätt oregelbundet.
    Jag undrar då du aldrig berättar.

• EpicF
    klyban skrev 2022-01-07 21:10:00 följande:

Och du kommer aldrig längre än till rikligt och lätt oregelbundet, och ignorera detta.

Så har du inget intresse att veta om detta är ett omak eller mer...

Jag har aldrig sagt att clearblue är inte säkert nog, det jag frågade om det var med sina 89% och 6 dagar.

Och är det säkert nog?

Och om inte,v ad är säkert nog, för du sade att de inte var detta, så inte Clear blue är säkra nog, vilka är att

säkra nog för identifiera en ägglossning?

Eller är detta en ny fråga som aldrig kommer få svar?

Och sista mening säger du att clear blue är bra?

Eller ångrar du dig nu?

Mensrubbningar som innefattar riklig mens, mindre mens, oregelbunden mens, mellanblödningar eller utebliven mens är det som det pratas om. Inte enbart riklig eller oregelbunden mens.

Jag har aldrig sagt att clearblue inte är säkert nog. Jag pratar om de billiga märkerna. Dit hör fortfarande inte clearblue.
    klyban skrev 2022-01-07 21:21:07 följande:

Yup, och de har idag inte korrelerats till de reproduktionssystemssjukdomar som normalt finns.

Jag vet inte vad det är du tror det är för reproduktionssystemssjukdomar du pratar om när du går vidare ifrån det enda vi vet idag och det du håller med om och mer är rikligt och lätt oregelbundet.

Hur kan detta vara så svårt för dig?

Vilka reproduktionssystemssjukdomar är det? Det glömde du igen att berätta.
Svar på tråden Varför tar ni inte vaccinet?