EnAnonumius skrev 2022-01-09 17:33:03 följande:
Jag har aldrig sagt detta.
Nu sitter du medvetet och hittar på något jag aldrig sagt eller skrivit, inbakat i en ledande fråga.
Jag har sagt att inrapporteringarna som finns handlar om mensRUBBNINGAR.
Jag, AndreaBD, EpicF (och några till) har försökt att få dig att fatta att mensrubbningar handlar INTE bara om riklig mens, som du sitter och upprepar hela tiden.
Vi har för sökt att få dig att fatta att mensrubbningar, kan vara så mycket mer än ENBART "riklig mens".
Bara för att det FINNS några kvinnor som har fått "riklig mens" som biverkning, så är det INTE något som gäller generellt för alla kvinnor som du försöker att framställa det som. Och skriver man "mensRUBBNING" så vet majoriteten av kvinnor (och många män, men INTE du då) att det kan innefatta även "riklig mens".
Är det en nästa dum. ledande fråga, du skall ställa som du saknar helt och hållet underlag att ställa?
Jag vet, men vad betyder då det du säger eller är det nått fel i dessa tre biverkningar det verkar handla om?
Så vilken av dom är vanligast om inte rikligt?
Den första jag hörde var just den och att en del också var kvinnors vars mens hade slutat och nu börjat igen.
EnAnonumius skrev 2022-01-09 17:18:55 följande:
Du har inget underlag att säga åt mig att jag skall ta vaccinet. Så varför sitter du och INDIREKT sprider lögner om att jag inte tagit vaccinet?
Du hävdade ju att du inte hade behov av att ljuga., Nu sitter du och just ljuger här när du uppmanar mig att ta vaccinet.
Jag har skrivit det i andra vaccinations-trådar att jag har tagit dem, fast då var det två doser som gällde vid de tillfällena. Samma trådar som du har deltagit i.
Nu i samband med denna tråden så är det tre doser som gäller.
Jag har tagit alla tre doserna till och med...
Vill du ha datumen med. Här har du dem.
27/5-2021 Dos 1
8/7-2021 Dos 2
3/1 2022 Dos 3
Hur ska jag kunna ljuga om nått du nu först berättade?(eller ja, min första gång jag såg detta.)
Jag också tagit tredje dosen i fredags.
EnAnonumius skrev 2022-01-09 17:39:45 följande:
Missförstånd? Ja ja snacka att försöka släta över det med.
När flera har förklara och, det har till och med bevisat via länkar vad rapporteringarna handlar om, och vad mensrubbningar verkligen betyder.
Då kan man ju undra om det verkligen handlar om missförstånd.
Tror snarare det handlar om tjurskallighet, än missförstånd.
Ja, vi väntar på att veta vad dessa verkligen betyder, det var det första jag sade här innan, och det var inte accepterat då att invänta vad det faktiskt betyder mer än....