EpicF skrev 2022-01-12 21:33:56 följande:
Du vet vårdskulden har blivit högre under pandemin? Eller har missar det?
Virus gjorde så att det infördes restriktioner i hopp om att få bukt med smittspridningen.
Ja, det är svart på vitt att du kommer med nonsenssvar.
Tror ett "frågetecken" betyder att man gett upp?
Nej du, ett "frågetecken" efter en mening innebär att man vill ha ett svar på den frågan ställer.
Jag undrade varför h*n citerade mitt inlägg utan att kommentera eller svara på själva inlägget.
Nu är det så att endel (många) restriktioner och rekommendationer inte gäller om man har ett covidpass, dvs är vaccinerad. Visste du inte det? Märkligt, du som brukar veta allt
Ja, om du tror att det är vad som står så förstår jag att du har svårt att hänga med i svängarna.
Har jag påstått att den kopierade texten är fel?
Jag har berättat detta för dig innan, och länge sedan
Det är de ovaccinerade som fixat dagens kommande restriktioner och rekommendationer, försök du låtsas om annat, men det funkar inte.
Ja, den som gör du gjorde där, berättar att svara inte funkar, och sen tror en bombaderande av frågetecken tillbaka, skulle dölja detta, det är tvärtom, det gör det övertydligt du inte har nått sakligt att säga där.
Det är de ovaccinerade som fixat dagens restik....
Prata om annat ändrar inte det.
Det enda du berättar är att du inte förstår vad kollaps är, och en sak är 100%, ingen kollaps vård före pandemin, och ingen under eller ens nära, då FHM såg problemet och införde restriktioner.
Precis som nu med de ovaccinerade.
Men varför du berättar om och om igen att du inte förstår var kollaps är, det är makalöst och det berättar en del.
Frågetecken igen och när det blev jobbigt, och din saklighet fick stå tillbaka igen.
EpicF skrev 2022-01-12 21:35:42 följande:
Jag läste vad som stod och min fråga var då om covidpasset skulle göra allt frid och fröjd, och att vi skulle slippa alla konspirationsteorier. Var det något oklart med det?
Det är simpelt, men ser nu med svaret att du fortsätta låtsas är det du tror är sakligt.
Även är det mycket intressant att du inte förstår betydelse av vaccinpassen, känns som antivaccern är framme igen, du plockar fram den oftare och oftare nu.
Och ja, vaccinpass minskar smitta, men det är nu du alltid går svart och vitt, utom när jag förekommer det som nu.