BIM Augusti
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Vad trist!
Ser att det är ditt fjärde barn. Hur snabbt blev du gravid med de andra?
Jag blev ju på första försöket med mina två och är nu på fjärde försöket nu så börjar bli fundersam kring om jag borde kolla upp om det är något som blockerar el liknande.
Hej, jag börjar närma mig BIM nu, skulle inte säga att jag har så mycket symtom mer än lite molande värk från och till och lite ont i brösten men har inte ont på morgonen men på eftermiddagen/kvällen är det värre? Någon som varit med om detta och vet vad det kan bero på?
Är det dom lila testen du har? Isåfall ska du inte testa mer denna cykeln du har nått sin maximala fertilitet, vet dock inte varför den inte blinkade innan, när började du använda testen?
Rätt deppig jag har tydligen bara 1-2 dagar fertilitet per månad visade ingen fertilitet idag efter 48 h från smilisen
Hur tidigt kan man egentligen få ett plus? Har inte kunnat låta bli att testa i helgen..helt meningslöst jag vet.. har BIM 30-31/8.. men kan inte låta bli ????
Ok, jag har varit med i grupper redan från start med mina 2 innan :) får se när det blir en grupp
Hejhej!
Ahh..blir så galen av dessa tester..
Jag har använt rfsu testa tidigt på morgonen men det va negativt. Sen har jag gjort 3 tester på eftermiddagen med rfsu vanliga tester och dom har jag fått svagt svagt sträck på alla..tog 2 st samtidigt för att se så det inte va ett ?spöksträck?. Men det blev svagt sträck på båda!
Är det möjligt att man få negativt på ett test som ta 10hcg men svaga sträck på andra test som ta 25hcg ?
Kan det va så att man har fått spöksträck på alla sina rfsu tester eller har jag bara mer hcg på eftermiddagen ?
Är jätte tacksam för svar om någon vet osv <3
Hur tidigt kan man egentligen få ett plus? Har inte kunnat låta bli att testa i helgen..helt meningslöst jag vet.. har BIM 30-31/8.. men kan inte låta bli ????
Är det någon här som har fått torra läppar som graviditets symtom?
Har sedan i igår varit väldigt torr om läpparna trots normalt intag av vatten... och man letar ju såklart efter minsta lilla tecken