• QueenS

BIM Augusti

Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!

Ska vi följas åt mot plusset?

BIM lista

7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)

• Svar på tråden BIM Augusti
  • evelinagra1

Äl + 12 och BIM -2, testade med testa tidigt och det var negativt.. jag tror jag ger upp för denna månaden :/

• Bez
    Anonym (Nr93) skrev 2021-08-23 10:16:12 följande:

Hoppas!! Ska vänta in bim och ta ett test då oxå! Hoppas att inte mensen kommer

Hur mycket från Äl och BIM är du?
  • Anonym (Nr93)

13 dagar sen positivt ägglossningstest, och bim på torsdag enligt flo appen! Men vet ju inte när ägget släppte m.m så kan ju vara +/- några dagar

• Vägenmotettbarn

Hade ÄL 12/8, inseminerades 11/8 efter ha tagit Otrivelle.

Nu väntar jag på testdag 26/8. Har inget stort hopp att det blir något denna månad men klart det vore trevligt.

Testade tidigt i torsdags och såg ett svagt streck. Provade ett annat test i fredags som var negativt.

Idag igen var det svagt svagt svagt streck. Kan det hinna bli omslag till torsdag? Vad tror ni?

Inringade testet är torsdag ÄL+7.

Test 2 (negativt) ÄL+8

Sista testet idag ÄL+11. är mer synligt än bilden.

• evelinagra1
    muffins88 skrev 2021-08-18 19:44:40 följande:

Det har jag använt flera ggr. Visat rätt för mig och inte tillstymmelse till streck då jag ej varit gravid. Men visade inte heller så tydligt som man kan tro med tanke på den höga känsligheten.

Såhär såg det ut på äl +13:

Samma dag som två andra vanliga test visade det här:

Hej igen haha.. nu vet jag att man inte ska kolla på testen efter att tiden har gått ut men har du gjort det med dessa test? Har du någon gång fått ett torkstreck? Jag kollade nämligen på mitt test som jag tog förut nu och jag kan se något väldigt väldigt svagt.. jag kan ha missat det förut eller så är det ett torkstreck ;)
  • evelinagra1

Nu kom mensen.. 2 dagar tidigt, hoppar över i september tråden :) lycka till ni som är kvar <3

• Fjäril97
    evelinagra1 skrev 2021-08-23 14:54:34 följande:

Nu kom mensen.. 2 dagar tidigt, hoppar över i september tråden :) lycka till ni som är kvar <3

Min mens har också kommit hoppet om att det var en nidblödning kan ja glömma. Så tråkigt! Lycka till alla andra i tråden håller tummarna för er!
  • Elli123
    Fjäril97 skrev 2021-08-23 15:59:47 följande:

Min mens har också kommit hoppet om att det var en nidblödning kan ja glömma. Så tråkigt! Lycka till alla andra i tråden håller tummarna för er!

Åh vad tråkigt :( håller tummarna för nästa månad! Vi kanske ses i nästa tråd jag bara väntar..
  • Sheltie

Är på BIM-6 idag och funderar på att beställa hem testa tidigt gravtest, vilket märke har ni gillat? Solig

• evelinagra1

Köpte rosenrot idag någon som testat det? Jag köpte dock flytande då jag har lite svårt att ta tabletter hoppas att det inte spelar någon roll

Svar på tråden BIM Augusti