BIM Augusti
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Äl + 12 och BIM -2, testade med testa tidigt och det var negativt.. jag tror jag ger upp för denna månaden :/
Hoppas!! Ska vänta in bim och ta ett test då oxå! Hoppas att inte mensen kommer
13 dagar sen positivt ägglossningstest, och bim på torsdag enligt flo appen! Men vet ju inte när ägget släppte m.m så kan ju vara +/- några dagar
Hade ÄL 12/8, inseminerades 11/8 efter ha tagit Otrivelle.
Nu väntar jag på testdag 26/8. Har inget stort hopp att det blir något denna månad men klart det vore trevligt.
Testade tidigt i torsdags och såg ett svagt streck. Provade ett annat test i fredags som var negativt.
Idag igen var det svagt svagt svagt streck. Kan det hinna bli omslag till torsdag? Vad tror ni?
Inringade testet är torsdag ÄL+7.
Test 2 (negativt) ÄL+8
Sista testet idag ÄL+11. är mer synligt än bilden.
Det har jag använt flera ggr. Visat rätt för mig och inte tillstymmelse till streck då jag ej varit gravid. Men visade inte heller så tydligt som man kan tro med tanke på den höga känsligheten.
Såhär såg det ut på äl +13:
Samma dag som två andra vanliga test visade det här:
Nu kom mensen.. 2 dagar tidigt, hoppar över i september tråden :) lycka till ni som är kvar <3
Nu kom mensen.. 2 dagar tidigt, hoppar över i september tråden :) lycka till ni som är kvar <3
Min mens har också kommit hoppet om att det var en nidblödning kan ja glömma. Så tråkigt! Lycka till alla andra i tråden håller tummarna för er!
Är på BIM-6 idag och funderar på att beställa hem testa tidigt gravtest, vilket märke har ni gillat?
Köpte rosenrot idag någon som testat det? Jag köpte dock flytande då jag har lite svårt att ta tabletter hoppas att det inte spelar någon roll