• Elli123

BIM Augusti

Fick missfall i söndags och nu har blödningarna börjat avtagit.. när tror ni att vi kan börja försöka igen? Kan äl komma senare efter missfall? Håller tummarna att det går bättre i augusti! Ingen aning när BIM är nu faktiskt men gissar på slutet på augusti?

• Elli123
    Anonym (Tredje) skrev 2021-07-29 21:51:24 följande:

Ååå nej vad tråkigt! I vilken vecka ?

Ja.. i vecka 7 så det var väldigt tidigt men blev så chockad ändå och ledsen. Därför vill vi bara börja försöka igen nu!
  • Elli123

Vad tror ni, fick äl flytning idag men har inte hunnit lega än.. är det försent då om vi ligger idag?

• Elli123

Fick positivt äl test i tisdags, fick till mys på lördag söndag måndag tisdag och onsdag. Räcker det tror ni haha? Eller behövs idag igen?

• Elli123
    Nótt skrev 2021-08-19 13:40:26 följande:

Det beror lite på sekretet dock, har man inte fertilt sekret överlever dem inte! Kan vara bra att ha med sig då det är olika för alla, jag t.ex. har extremt lite fertilt sekret och då väldigt nära inpå faktiskt ägglossning. Så jag måste pricka mycket närmre =) 

Hmm okej fattar, men prickade både i tisdags och igår onsdag. Du tror inte det räcker då ändå?
  • Elli123
    evelinagra1 skrev 2021-08-19 19:08:45 följande:

Testade negativt idag, tror ni det är någon idé att testa imorgon igen? Testet mäter från 5 mlU/mL

Jag skulle väntat med att testat till/om du får några tecken!
  • Elli123
    evelinagra1 skrev 2021-08-20 10:07:14 följande:

Har ju symtom :( därför känns det som att det inte blivit något men jag väntar till nästa vecka med att testa iallafall :)

Jaha åh.. det missade jag. Då förstår jag att det blir långt att dra ut på det.. ja vänta till nästa vecka och ta ett nytt test :) när är bim? Tänkte om du skulle vänta till det!
  • Elli123
    Fjäril97 skrev 2021-08-20 18:10:05 följande:

Hur tidigt har ni testat med CL digital test? Är så sugen på att testa på måndag. Då är det 4 dagar innan BIM. Har ömma bröst och sambon tycker dom blivit större, konstig känsla i vissa lägen i ländryggen och har haft molande värk i livmodern några dagar men de har släppt de senaste dagarna. Vad tycker ni ska jag testa på måndag eller ska jag vänta ända fram till BIM ( en vecka till )

Jag testade med CL digitala samma dag jag skulle få mens och då visade det gravid 1-2 veckor! Sedan testade jag igen veckan efter då visade det gravid 2-3 veckor. Dock slutade det sedan i missfall och har inte testat något mer! Om jag var du skulle jag försöka vänta till BIM :)
  • Elli123
    Fjäril97 skrev 2021-08-20 18:25:21 följande:

Okej det kanske är bäst att vänta lite till då! Tack för svar!

Beklagar verkligen ditt missfall, fyy va tråkigt!

Förresten så hade jag typ samma symptom som dig, mina bröst blev sjukt stora och gjorde galet ont/öm och molande värk i magen så det kanske skulle visa sig på ett test redan nu? Svårt att säga.. förstår att du längtar efter att testa :)
  • Elli123
    Fjäril97 skrev 2021-08-23 15:59:47 följande:

Min mens har också kommit hoppet om att det var en nidblödning kan ja glömma. Så tråkigt! Lycka till alla andra i tråden håller tummarna för er!

Åh vad tråkigt :( håller tummarna för nästa månad! Vi kanske ses i nästa tråd jag bara väntar..
  • Elli123
    Vägenmotettbarn skrev 2021-08-24 08:08:19 följande:

Vad säger ni om dagens test? ÄL+12? syns ett rosa streck..

Positivt skulle jag säga! :)
  • Elli123
    mamma8212 skrev 2021-08-24 10:58:35 följande:

En vecka till bim, tror jag. Testade inte för äl denna månaden. Har inga känningar för mens än, vilket jag brukar ha nu. Om det nu är en vecka kvar, haha..

Har också en vecka kvar till bim tror jag.. men tror inte det tagit sig denna månad får bara en känsla på det? Känner mig helt vanlig i kroppen haha
  • Elli123
    Värphönan skrev 2021-08-24 18:09:13 följande:

Tror tusanemig att jag har plussat?? =D

Jättesvagt så har svårt att få det på bild men syns i verkligheten.

Jag ser ett liiitet streck!
Svar på tråden BIM Augusti