BIM Augusti
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Är det någon här som har fått torra läppar som graviditets symtom?
Har sedan i igår varit väldigt torr om läpparna trots normalt intag av vatten... och man letar ju såklart efter minsta lilla tecken
För att det står på deras hemsida :) Ja den KAN identifiera flera dagar fram till maximal fertilitet men inte för alla. Efter det är testet nollställt. Första dagen du testar efter det identifierar testet en ny baslinje och det kommer att visa O oavsett om du har äl den dagen eller inte. Det är därför man inte ska börja testa för sent för då är baslinjen för hög mot vad ens normala är.
Det går att läsa på deras hemsida bland frågor och svar.
se.clearblue.com/agglossningstester/advanced-digital
Ja. Testet läser av dina individuella hormonnivåer, och din östrogennivå identifieras redan den första dagen som du testar vid varje cykel. Testet kan emellertid inte visa Hög fertilitet på den första testdagen eftersom det behöver fastställa din baslinje. Efterföljande tester använder sedan denna baslinje för att identifiera ökningar i dina östrogennivåer, och när en sådan ökning detekteras visas Hög fertilitet. Testet visar Hög fertilitet tills din LH-ökning identifieras och resultatet övergår till Maximal fertilitet. Om LH-ökningen detekteras på den första dagen du testar visas resultatet Maximal fertilitet."
Hejhej!
Ahh..blir så galen av dessa tester..
Jag har använt rfsu testa tidigt på morgonen men det va negativt. Sen har jag gjort 3 tester på eftermiddagen med rfsu vanliga tester och dom har jag fått svagt svagt sträck på alla..tog 2 st samtidigt för att se så det inte va ett ?spöksträck?. Men det blev svagt sträck på båda!
Är det möjligt att man få negativt på ett test som ta 10hcg men svaga sträck på andra test som ta 25hcg ?
Kan det va så att man har fått spöksträck på alla sina rfsu tester eller har jag bara mer hcg på eftermiddagen ?
Är jätte tacksam för svar om någon vet osv <3
hört flera som fått falska positiva från RFSU´s vanliga gravtest. och många som plussat senare på deras testa tidigt än andra vanliga test.
hade köpt ett predictor early istället. det är det bästa enligt mig (o många andra).
håller tummarna!
Nån som ser nåt?
Hur vet du det? Står att den identifierar alla fertila dagar. Jag har testat i säkert 7 dagar och fick bara smile 1 gång och sen höll den i 48h
Bättre bild tycker mig ana nåt svagt
Låg och vela i morse om jag skulle testa eller inte men bestämde mig för att vänta tills på lördag morgon när sambon också är hemma. När jag går på toa är det ljusrosa/ljusrött när jag torkar mig, fan! Hade inte förväntat mig mens nu, enl kalendern är det 4 dagar kvar men om jag kollar hur mensen kommit förut skulle den lika gärna komma idag. Läser och googlar massa, kan ju vara nidblödning men känns nästan som en svag mens värk nu också. Och nu ångrar jag att jag inte testade med morgon urinet. Nu får jag gå hela dagen och invänta om det är mens eller om det möjligtvis kan vara nidblödning
Tycker oxå jag kan se nått!
Hoppas!! Ska vänta in bim och ta ett test då oxå! Hoppas att inte mensen kommer