BIM Augusti
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Om du har några stickor att testa med så hade jag testat med sånna först och tagit digitalt först efter jag fått två streck på stickan. Min erfarenhet av CB är att de inte alltid är lika känsliga (även om det står på förpackningen att man ska kunna testa 4 dagar innan eller vad det är). De är ju lite dyrare så tråkigt att slösa på negativt resultat innan bim.
Plussade idag på BIM -1 ????
Lycka till alla!!!!!!!
Lycka till alla!!!!!!!
Lycka till alla!!!!!!!
Lycka till alla!!!!!!!
Jag har fått skugga på ett test och är nu helt till mig xD dock vet jag inte om strecket kom inom testtiden och det är ett negativt test hur som helst men gud vad det drar upp förhoppningar xD ska göra flera test idag och då vara noggrann med testtiden.
Här är min skugga:
Här är redigerade bilder där spökstrecket syns tydligare:
Lycka till alla!!!!!!!
Håller tummarna för dig, låter verkligen som att det skulle kunna vara något på G!! :D
Hej. Har BiM på tisdag 24 augusti. Någon mer samma dag?
Känt otroligt mkt mol redan från ÄL+5/6 denna månaden. Fick en tunn tunn svag linje på ett testa tidigt test igår (kan lika gärna vara ett spökstreck)
Är 39 år så förstår det kan vara lite svårare för mig än om detta varit för 10 år sen.