• QueenS

BIM Augusti

Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!

Ska vi följas åt mot plusset?

BIM lista

7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)

• Svar på tråden BIM Augusti
  • Hoppas2022

Jag har fått skugga på ett test och är nu helt till mig xD dock vet jag inte om strecket kom inom testtiden och det är ett negativt test hur som helst men gud vad det drar upp förhoppningar xD ska göra flera test idag och då vara noggrann med testtiden.

Här är min skugga:

Här är redigerade bilder där spökstrecket syns tydligare:

• Anonym (ek)

Någon som tror detta kan vara spöksträck ??

Super tidigt att testa mig med rfsu vanliga tester. Är äl+7..har symtom som molande värk till och från och ömma bröst.
  • chouette
    Anonym (ek) skrev 2021-08-20 15:09:51 följande:

Någon som tror detta kan vara spöksträck ??

Super tidigt att testa mig med rfsu vanliga tester. Är äl+7..har symtom som molande värk till och från och ömma bröst.
    Jag tycker mig se ett svagt streck :)
  • Fjäril97

Hur tidigt har ni testat med CL digital test? Är så sugen på att testa på måndag. Då är det 4 dagar innan BIM. Har ömma bröst och sambon tycker dom blivit större, konstig känsla i vissa lägen i ländryggen och har haft molande värk i livmodern några dagar men de har släppt de senaste dagarna. Vad tycker ni ska jag testa på måndag eller ska jag vänta ända fram till BIM ( en vecka till )

• Elli123
    Fjäril97 skrev 2021-08-20 18:10:05 följande:

Hur tidigt har ni testat med CL digital test? Är så sugen på att testa på måndag. Då är det 4 dagar innan BIM. Har ömma bröst och sambon tycker dom blivit större, konstig känsla i vissa lägen i ländryggen och har haft molande värk i livmodern några dagar men de har släppt de senaste dagarna. Vad tycker ni ska jag testa på måndag eller ska jag vänta ända fram till BIM ( en vecka till )

Jag testade med CL digitala samma dag jag skulle få mens och då visade det gravid 1-2 veckor! Sedan testade jag igen veckan efter då visade det gravid 2-3 veckor. Dock slutade det sedan i missfall och har inte testat något mer! Om jag var du skulle jag försöka vänta till BIM :)
  • Fjäril97
    Elli123 skrev 2021-08-20 18:18:57 följande:

Jag testade med CL digitala samma dag jag skulle få mens och då visade det gravid 1-2 veckor! Sedan testade jag igen veckan efter då visade det gravid 2-3 veckor. Dock slutade det sedan i missfall och har inte testat något mer! Om jag var du skulle jag försöka vänta till BIM :)

Okej det kanske är bäst att vänta lite till då! Tack för svar!

Beklagar verkligen ditt missfall, fyy va tråkigt!
  • Elli123
    Fjäril97 skrev 2021-08-20 18:25:21 följande:

Okej det kanske är bäst att vänta lite till då! Tack för svar!

Beklagar verkligen ditt missfall, fyy va tråkigt!

Förresten så hade jag typ samma symptom som dig, mina bröst blev sjukt stora och gjorde galet ont/öm och molande värk i magen så det kanske skulle visa sig på ett test redan nu? Svårt att säga.. förstår att du längtar efter att testa :)
  • Värphönan
    Fjäril97 skrev 2021-08-20 18:10:05 följande:

Om du har några stickor att testa med så hade jag testat med sånna först och tagit digitalt först efter jag fått två streck på stickan. Min erfarenhet av CB är att de inte alltid är lika känsliga (även om det står på förpackningen att man ska kunna testa 4 dagar innan eller vad det är). De är ju lite dyrare så tråkigt att slösa på negativt resultat innan bim.
  • Fjäril97
    Elli123 skrev 2021-08-20 19:16:11 följande:

Förresten så hade jag typ samma symptom som dig, mina bröst blev sjukt stora och gjorde galet ont/öm och molande värk i magen så det kanske skulle visa sig på ett test redan nu? Svårt att säga.. förstår att du längtar efter att testa :)

Låter lovande! Hoppas hoppas! Har ett CL testa tidigt också så testar med det på måndag så slipper jag slösa ett digitalt så får vi se :D
Svar på tråden BIM Augusti