BIM Augusti
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Jag har fått skugga på ett test och är nu helt till mig xD dock vet jag inte om strecket kom inom testtiden och det är ett negativt test hur som helst men gud vad det drar upp förhoppningar xD ska göra flera test idag och då vara noggrann med testtiden.
Här är min skugga:
Här är redigerade bilder där spökstrecket syns tydligare:
Hur tidigt har ni testat med CL digital test? Är så sugen på att testa på måndag. Då är det 4 dagar innan BIM. Har ömma bröst och sambon tycker dom blivit större, konstig känsla i vissa lägen i ländryggen och har haft molande värk i livmodern några dagar men de har släppt de senaste dagarna. Vad tycker ni ska jag testa på måndag eller ska jag vänta ända fram till BIM ( en vecka till )
Hur tidigt har ni testat med CL digital test? Är så sugen på att testa på måndag. Då är det 4 dagar innan BIM. Har ömma bröst och sambon tycker dom blivit större, konstig känsla i vissa lägen i ländryggen och har haft molande värk i livmodern några dagar men de har släppt de senaste dagarna. Vad tycker ni ska jag testa på måndag eller ska jag vänta ända fram till BIM ( en vecka till )
Jag testade med CL digitala samma dag jag skulle få mens och då visade det gravid 1-2 veckor! Sedan testade jag igen veckan efter då visade det gravid 2-3 veckor. Dock slutade det sedan i missfall och har inte testat något mer! Om jag var du skulle jag försöka vänta till BIM :)
Okej det kanske är bäst att vänta lite till då! Tack för svar!
Beklagar verkligen ditt missfall, fyy va tråkigt!
Plussade idag på BIM -1 ????
Lycka till alla!!!!!!!
Förresten så hade jag typ samma symptom som dig, mina bröst blev sjukt stora och gjorde galet ont/öm och molande värk i magen så det kanske skulle visa sig på ett test redan nu? Svårt att säga.. förstår att du längtar efter att testa :)