• QueenS

BIM Augusti

Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!

Ska vi följas åt mot plusset?

BIM lista

7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)

• Svar på tråden BIM Augusti
  • Anonym (Tredje)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2021-08-18 18:55:32 följande:

Hej,

Jag brukar få mens mellan 24-28 dagar i cykeln men denna månaden lyser mensen med sin frånvaro. Jag har haft väldigt ont i svanken och lite i livmodern. Försöker ju få barn och testade mig idag med clearblue digital som visade inte gravid. Blir förvirrad eftersom mensen inte kommer men ändå får inte gravid. Vad tror ni om saken?

Var i samma sits i början av månaden. Min menscykel låg på 24 dagar i 3 månader sen helt plötsligt just den månaden 28. Så mensen kom och inte gravid stämde för mig
  • Trean93

Haft ont i magen som mensvärk sen äl+6 samt en huggande känsla, mår super illa och är jätte trött och ont i ländryggen, något/några symptom som stämmer in på er som plussat?

• Attansbananattack
    Anonym (Lolo22) skrev 2021-08-18 22:13:34 följande:

Stort grattis! :) När hade du bim?

Den 23e, så plussade fem dagar innan :) tack snälla! :D
  • evelinagra1

Testade negativt idag, tror ni det är någon idé att testa imorgon igen? Testet mäter från 5 mlU/mL

• Elli123
    evelinagra1 skrev 2021-08-19 19:08:45 följande:

Testade negativt idag, tror ni det är någon idé att testa imorgon igen? Testet mäter från 5 mlU/mL

Jag skulle väntat med att testat till/om du får några tecken!
  • evelinagra1
    Elli123 skrev 2021-08-20 09:54:15 följande:

Jag skulle väntat med att testat till/om du får några tecken!

Har ju symtom :( därför känns det som att det inte blivit något men jag väntar till nästa vecka med att testa iallafall :)
  • Elli123
    evelinagra1 skrev 2021-08-20 10:07:14 följande:

Har ju symtom :( därför känns det som att det inte blivit något men jag väntar till nästa vecka med att testa iallafall :)

Jaha åh.. det missade jag. Då förstår jag att det blir långt att dra ut på det.. ja vänta till nästa vecka och ta ett nytt test :) när är bim? Tänkte om du skulle vänta till det!
  • evelinagra1
    Elli123 skrev 2021-08-20 10:17:59 följande:

Jaha åh.. det missade jag. Då förstår jag att det blir långt att dra ut på det.. ja vänta till nästa vecka och ta ett nytt test :) när är bim? Tänkte om du skulle vänta till det!

Har BIM på onsdag så tror jag väntar tills dess :) men ja väntan är såå lång
Svar på tråden BIM Augusti