Inlägg från: Anonym (ek) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ek)

BIM Augusti

hejhej! 

Någon som vet hur länge en ägglossning känns, asså den molande värken osv :)  

• Anonym (ek)

Jag hade också ägglossning för 4 dagar sen. Den kändes mer annorlunda än vad de bruka kännas. Jag fick en ilande/hugg som gick ner typ vid ljumsken. Gick över till molande värk sen efter någon stund sen haft så till och från i några dagar. Hade varit kul om de va något på g! Har läst att man inte kan känna av befruktningen.:(

• Anonym (ek)
    Bez skrev 2021-08-18 10:28:59 följande:
    jag har typ känt samma! Brukar inte känna av min ägglossning så mycket men hade nog i fredas och har sen dess känningar som i äggstockarna och molande värk nu är de ändå 5 dagar sen och de ligger kvar. Inte vart med om de innan men man känner ju oxå efter på ett annat sätt än man gjort tidigare :P
    Vi får hålla tummarna på att det är något :D 
    när jag även vänder mig i sängen eller sitter på något sätt så kan man typ känna en håll känsla... det är så jobbigt att man ska vänta nu tills man kan testa!! Skrikandes
  • Anonym (ek)

Har man mer flytningar innan ägglossningsdagen sen avtar det eller har man mer flytningar på själva ägglossningsdagen?

• Anonym (ek)

Någon som tror detta kan vara spöksträck ??

Super tidigt att testa mig med rfsu vanliga tester. Är äl+7..har symtom som molande värk till och från och ömma bröst.
  • Anonym (ek)

Hejhej!

Ahh..blir så galen av dessa tester..

Jag har använt rfsu testa tidigt på morgonen men det va negativt. Sen har jag gjort 3 tester på eftermiddagen med rfsu vanliga tester och dom har jag fått svagt svagt sträck på alla..tog 2 st samtidigt för att se så det inte va ett ?spöksträck?. Men det blev svagt sträck på båda!

Är det möjligt att man få negativt på ett test som ta 10hcg men svaga sträck på andra test som ta 25hcg ?

Kan det va så att man har fått spöksträck på alla sina rfsu tester eller har jag bara mer hcg på eftermiddagen ?

Är jätte tacksam för svar om någon vet osv <3

• Anonym (ek)
    Tussilago86 skrev 2021-08-22 12:57:07 följande:

Hur tidigt kan man egentligen få ett plus? Har inte kunnat låta bli att testa i helgen..helt meningslöst jag vet.. har BIM 30-31/8.. men kan inte låta bli ????

Sheltie skrev 2021-08-21 23:02:19 följande:

Är det någon här som har fått torra läppar som graviditets symtom? 

Har sedan i igår varit väldigt torr om läpparna trots normalt intag av vatten... och man letar ju såklart efter minsta lilla tecken 

Jag har !
  • Anonym (ek)
    Trean93 skrev 2021-08-22 13:57:47 följande:

Är imorgon bim-3 och har sen äggl +7 haft en molande värk i nedre delen av magen som kommer och går, kissar mer och mår illa och har ett humör som en häxa! Går det att få ett rättvist test och jag tar ett test imorgon med morgonurinet? Eller när jag vänta till bim eller ta ett imon och om det är negativt vänta in bim? Kan inte vänta!!

Gör ett imorgon :) håller tummarna för dig:)
Svar på tråden BIM Augusti