• mamma8212

För oss 35+ som försöker bli gravida

Jag har tre barn sen innan, försöker få ett fjärde. Fyller 39 i år, min minsta blir snart 4. Är inne på tredje försöket med bim i augusti :) Jag fick komplikationer vid min senaste förlossning som kan göra att det är svårare denna gången.. Innan har jag blivit gravid väldigt lätt.

Vore kul om vi var fler!

• Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida
  • Kiiwii
    skaviblifyra skrev 2022-02-13 20:31:20 följande:

Molvärk Rosa flytningar idag 6+1 fan. Precis så började missfallet i november... Vi får se hur det går. Bättre missfall nu än MA om 5-6 veckor. Men känns ledsamt

Neeeeeej :( Hoppas det bara är livmodertappen som är skör eller nåt, eller att det växer en massa där inne. Håller tummarna att det stannar av.
  • Pandy13

Molvärk Rosa flytningar idag 6+1 fan. Precis så började missfallet i november... Vi får se hur det går. Bättre missfall nu än MA om 5-6 veckor. Men känns ledsamt

Håller tummarna för att det är av annan orsak!
  • pandarinen

Nej nej nej, hoppas det inte är något MF.
  • Anonym (Mh)

Åh lider med dig. Den oron är hemsk. Håller alla tummarna för att det är sköra slemhinnor bara. Jag hade massa rosa flytningar med sonen. Skickar styrkekramar 
  • MariaNathalie
    Cd 9 och nyfiken på om ägglossningen är på G 
    hahaha nog lite tidigt och börja testa men jag känner mig så taggad. Blev såklart en 0 och ingen gubbe än. Inte så oväntat men men. Äter rosenrot denna månad och har en förhoppning att det ska ske lite tidigare. Känner lite i magen också att det är något på G så man vet aldrig. 

Hur går Det för er andra? 
  • Kiiwii
    MariaNathalie skrev 2022-02-15 10:28:52 följande:
    Cd 9 och nyfiken på om ägglossningen är på G 
    hahaha nog lite tidigt och börja testa men jag känner mig så taggad. Blev såklart en 0 och ingen gubbe än. Inte så oväntat men men. Äter rosenrot denna månad och har en förhoppning att det ska ske lite tidigare. Känner lite i magen också att det är något på G så man vet aldrig. 

Hur går Det för er andra? 
    Cd 9 här med, tror ägglossning närmar sig, inte än på några dagar men har mkt mer flytningar och det är våtare down under ;) Testar första gången imorgon. fick ÄL på cd 12 sist. Men visst börjar man tagga till nu igen, haha. 
  • skaviblifyra
    MariaNathalie skrev 2022-02-15 13:00:05 följande:

Skaviblifyra 
    hur går det för dig? Hoppas det avtog. 

Ingen mer rosa flytning. Inte lika mkt mensvärk men massa illamående urk. Men antar pos Glad
Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida