För oss 35+ som försöker bli gravida
Var är ni andra i cykeln nu? 🙂
Förstår att det känns tungt och ganska hopplöst när tiden bara går men samtidigt så vet man aldrig! Ni gör helt rätt i att ligga ofta och kämpa på 🥰
Herregud, började äl-testa idag på cd11. Positivt. Inte legat så bra inför, för jag brukar få äl på cd16-17, så vi har låtit lusten styra. Men fick till det ikväll och får hoppas imorgon också. Oväntat och lite chockartat.
Suck!
Trodde strecket skulle fadea ut helt. Men det händer ju inget. Och ingen tempökning.
ser det starkare ut nu igen? CD14 idag.
Åh vi fick verkligen inte ihop ett ligg idag. Kände äl tydligt runt 17 i em. Riktigt synd. Får se om vi får till ett tidigt morgonligg, annars hoppas jag att igår kväll vid 22 räcker... Suck. Vi brukar få till det mkt bättre, men äl kom så plötsligt den här gången att vi liksom hade annat inbokat 😅 Någon som har peppande ord eller statistik att komma med gällande få ligg runt äl?
Det verkar vara fler än jag som har lite problem med en partner som inte riktigt är på samma våglängd som en själv... Även om det är skönt att jag inte är ensam om det så hade jag önskat att killar var lite mindre...snubbiga.
Vi låg igårkväll också, så vi har iaf safeat upp utifall äl kom senare än jag trodde. Men förmodligen äl+2 idag, så nu väntar vi bara. Jag åker till Grekland på onsdag (utan man och minsta barnet!!) - perfekt ställe att invänta BIM på.