pandarinen skrev 2024-10-15 22:55:00 följande:
Känns tungt, klump i magen, även om jag har gett upp och accepterat så kommer det dagar då jag känner sån sorg över att jag aldrig blivit gravid att jag inte kan ge min son en lillasyster eller lillebror.
Jag känner med dig och har tänkt att jag kanske kommer hamna där med. Det är en sorg att inte få precis de barn man önskar. Men tror inte att du ska känna någon sorg för din son. Det finns många fördelar med att vara ensambarn också. En tightare relation mellan barn-föräldrar till exempel.
Malu84 skrev 2024-10-16 12:04:02 följande:
Beräknad mens i helgen typ , men tror inte det gick denna gången heller , känner mig som vanligt inför mens med ömma bröst och lite illamående , men så har jag känt sen jag tog ur spiralen så jag tror det är mens på ingång .
Försöker väl några ggr till sen ger jag upp !
Åh, hoppas att du slipper mensen denna gång, men vet hur det känns när man anar vad som är på väg. Om inte denna gång så håller jag tummarna för nästa. Hur länge har ni försökt? Är det första barnet?
Alvedon83 skrev 2024-10-17 07:40:51 följande:
Fick glad gubbe på äl-test nu på morgonen på cd 12, det är lite tidigare än jag brukar få har även mycket fertilt sekret. Dock svårt att mäta tempen då jag är förkyld och haft feber till och från. Nu blir det d-vitamin boost och mys med maken ikväll😊
Vet inte om det är en myt, men det ska väl kunna vara positivt att immunförsvaret är upptaget med lite annat? Det gäller bara att man inte är så dåliga att man inte får till det ...