Badar du ute i sommar?
Gillar du att bada bland folk och visa upp dig?
Gillar du att bada bland folk och visa upp dig?
Jag träffade en 22-årig tjej och hon sa att jag var fin i kroppen. Då hade jag ändå gått upp lite och var inte i samma toppform som jag var ett par år tidigare.
Tjejer i den åldern vill oftast ha jämnåriga vältränade killar, så det var smickrande att hon sa så till mig.
Men jag skulle ändå inte ta av mig på stranden och bli granskad av andra människor på det sättet.
Jag badar ute men inte för att visa upp mig.
Kan inte påstå att jag gillar att visa upp mig. Men jag tycker om att åka till stranden och bada på sommaren så jag gör det.
Jag har haft mer komplex för mig kropp, även om den tidigare var både smalare och mer vältränad.
Men jag har jobbat mycket med min självbild och även gått på badhus som en del i min träning. Känns så skönt att se att det finns alla sorters kroppar och det är okej att inte ha en perfekt midja.
Livet är för kort för att gå och oroa sig för vad andra tycker om ens kropp. Viktigast att ta hand om den så gott man kan!
Kan inte påstå att jag gillar att visa upp mig. Men jag tycker om att åka till stranden och bada på sommaren så jag gör det.
Jag har haft mer komplex för mig kropp, även om den tidigare var både smalare och mer vältränad.
Men jag har jobbat mycket med min självbild och även gått på badhus som en del i min träning. Känns så skönt att se att det finns alla sorters kroppar och det är okej att inte ha en perfekt midja.
Livet är för kort för att gå och oroa sig för vad andra tycker om ens kropp. Viktigast att ta hand om den så gott man kan!