Badar du ute i sommar?
Gillar du att bada bland folk och visa upp dig?
Jag badar ALDRIG utomhus på sommaren. Varje år tänker jag att jag i alla fall ska bada EN gång men det har inte blivit så på många år. Varför? Jo för att det är så förb....KALLT i vattnet. Men liksom ibland är det ju 20 grader! säger vän av ordning kanske(?) men det är ju i alla fall SVINKALLT! (hur jag ser ut i baddräkt ägnar jag inte en enda tanke)
Nej, jag gillar inte att bada bland folk och inte visa upp mig heller för den delen. Främst tycker jag folk är så äckliga överlag och lämnar våtservetter, mat, glas och allt möjligt skit efter sig. Brukar vara snäppet bättre vid havet.
Går hellre till bassängbad än sjöar. Har barn så vi badar för deras skull. Har fått hemska åderbråck på benen så vill inte visa upp mig. Gillar min långa smala kropp annars, men de där stora blågröna långa bubbliga va f*n längs nästan hela baksidan av benen... Brrr. Bryr mig inte själv ett skvatt om andras utseende men har hängt upp mig på detta hos mig själv. 3 graviditeter sätter ofta spår någonstans iaf.
Nej. Helst inte. Vill inte vara bland folk. Har byggt pool. Ska bli så skönt att bara kliva ut och bada.
Badar helst och alltid själv, får ångest annars. Gillar inte att visa upp mig, galet obekämt.