Badar du ute i sommar?
Gillar du att bada bland folk och visa upp dig?
Gillar du att bada bland folk och visa upp dig?
Det är inom familjen och släktingar, kommentarer sen jag var liten.
att man visar upp sig, när man tar av sig på stranden.
Det är båg när folk säger att man inte blir granskad.
att man visar upp sig, när man tar av sig på stranden.
Det är båg när folk säger att man inte blir granskad.
Klart jag inte har nåt emot om andra tycker jag ser bra ut men i absolut första hand besöker jag stranden för det är så skönt med sol och värme och att svalka sig lite i vattnet emellanåt. Och visst tittar jag också på andra som är där men dömer absolut inte människor för dom kanske har typ övervikt eller så. Tycker tvärtom det är skönt att olika typer av människor besöker stranden.
Dom absolut enda jag stör mig på är såna som saknar folkvett och saknar hänsyn till andra. Dom kan jag fan va utan!
Nu längtar iaf jag till sommaren som jag hoppas blir varm och solig och med många tillfällen till bad!
Visa upp vet jag inte. Men jag gillar att bada och struntar i vad folk tycker.
Visa upp vet jag inte. Men jag gillar att bada och struntar i vad folk tycker.
Jag badar för att det är skönt och för att jag knappast kan släppa barnen (kommer vara 8 resp 11 år i sommar) till stranden själva, speciellt inte som närmaste stranden är 9km cykling bort.
Vad folk tycker om min kropp skiter jag högaktningsfullt i. Vill någon titta får de väl göra det. Tycker de om vad de ser? Grattis till dem. Tycker de inte om vad de ser? Not my problem. Så länge JAG tycker om min kropp bryr jag mig inte om vad omgivningen anser.
Jag badar för att det är skönt och för att jag knappast kan släppa barnen (kommer vara 8 resp 11 år i sommar) till stranden själva, speciellt inte som närmaste stranden är 9km cykling bort.
Vad folk tycker om min kropp skiter jag högaktningsfullt i. Vill någon titta får de väl göra det. Tycker de om vad de ser? Grattis till dem. Tycker de inte om vad de ser? Not my problem. Så länge JAG tycker om min kropp bryr jag mig inte om vad omgivningen anser.