Badar du ute i sommar?
Gillar du att bada bland folk och visa upp dig?
Gillar du att bada bland folk och visa upp dig?
Jag badar alltid ute på sommaren, men inte för att visa upp mig utan för att jag vill bada. Då ingår det att man syns om någon annan är där samtidigt.
Jag kan bada bland folk och åka lite längre för att bada enskilt. Det beror på hur mycket tid jag har.
Jag föredrar att bada naken i en avlägsen fin sjö. Gillar inte att bada bland folk och hatar känslan av blöta badkläder när man kommer upp.
Jag badar alltid ute på sommaren, men inte för att visa upp mig utan för att jag vill bada. Då ingår det att man syns om någon annan är där samtidigt.
Jag kan bada bland folk och åka lite längre för att bada enskilt. Det beror på hur mycket tid jag har.
Badar ute för att jag/vi vill det. Skiter fullständig i om andra granskar mig eller inte. Vi väljer gärna nakenbad om det finns möjlighet.
Jag föredrar att bada naken i en avlägsen fin sjö. Gillar inte att bada bland folk och hatar känslan av blöta badkläder när man kommer upp.
Som sagt.....kämpar med det där badet som jag ju VILL ta på sommaren men inte riktigt får till! Svinkallt osv...! Anmälde mig häromdagen till årets "Vår-ruset" här i stan. Kommer hata mig själv den andra juni MEN det kommer jag genomföra BADET.....? jag är osäker.....
Tycker om att bada men har aldrig en tanke på att visa upp mig. Har väl inte så mycket att visa upp heller men det struntar jag i. Vill jag bada så gör jag det.