Badar du ute i sommar?
Gillar du att bada bland folk och visa upp dig?
Gillar du att bada bland folk och visa upp dig?
Vad har det ena med det andra att göra?
Jag vet att jag inte är en modell, för jag har komplex och är osäker.
Bada naken skulle jag verkligen inte kunna göra bland folk!
Japp jag älskar och bada.
Det fanns en tid då jag tyckte det var jättejobbigt och visa min kropp, men nu har jag släppt alla dom komplexen o tänker att livet är för kort för och bry sig om vad främmande människor tycker. Grejen är ju den att det är just på stranden man ser att man faktiskt inte är ensam om lite övervikt eller andra saker man har komplex för.
Denna kroppen har burit flera barn och lig genom livet, so what om den inte ser ut som en fotomodell? Vi är ändå rätt roligt ihop, min kropp och jag.
Visst gillar jag att bada när det är varmt och soligt väder och dessutom varmt i vattnet MEN jag gör det för det är skönt och inte för visa upp mig. Jag badar i bikini eller baddräkt, inte naken.
Gillar du att bada, TS? För isf hoppas jag du ska kunna övervinna din rädsla och faktiskt ta ett skönt dopp. Alla möjliga människor badar på en vanlig badstrand du vet gamla, unga, tjejer, killar, män, kvinnor, korta, långa, överviktiga, smala osv och vet du folk har det bra och bryr sig inte hur andra ser ut och så. Det är chill och du kommer ha en fin upplevelse där på stranden. Försök övervinna din rädsla, du har allt att vinna!
Jag har inget emot att bada oavsett vad jag väger, men är mer nervös över vad folk ska tro när de ser mina blåmärken.
Får väldigt lätt blåmärken och det är ingen bra kombination med att jag är ganska klantig och ofta slår i/går emot saker.
Gillar dock inte att andra ser mig så jag undviker större stränder och går snabbt i och ur vattnet.
Du måste gå vidare någon gång, sa en bekant, som varit en av dom som anmärkt mest på min kropp.
Ja, hon har gått vidare, för det är bekvämt att kunna slänga ur sig saker, som man inte behöver ta ansvar för.
Jag däremot, minns dom sakerna mycket väl.
Älskar att bada men hatar att visa upp mig, tyvärr