Badar du ute i sommar?
Gillar du att bada bland folk och visa upp dig?
Gillar du att bada bland folk och visa upp dig?
På A svarar jag ja. På B svarar jag nej.
Jag har inget emot att bada oavsett vad jag väger, men är mer nervös över vad folk ska tro när de ser mina blåmärken.
Får väldigt lätt blåmärken och det är ingen bra kombination med att jag är ganska klantig och ofta slår i/går emot saker.
Gillar dock inte att andra ser mig så jag undviker större stränder och går snabbt i och ur vattnet.
Jag har inget emot att bada oavsett vad jag väger, men är mer nervös över vad folk ska tro när de ser mina blåmärken.
Får väldigt lätt blåmärken och det är ingen bra kombination med att jag är ganska klantig och ofta slår i/går emot saker.
Gillar dock inte att andra ser mig så jag undviker större stränder och går snabbt i och ur vattnet.
Jag badar gärna. Gillar inte att "visa upp mig" men låter det inte hindra mig.
Badar gärna om det bara är rätt badtemperatur. Jag är inte på stranden för att liksom visa upp mig utan jag är på en strand enkom för bad och sol.
Jag väljer oftast nakenbad framför textilbad. På nakenbad är det mindre mängd människor, inga barn och mycket mer fridfullare.
Ja, jag badar ute i sommar precis som alla andra somrar. Min kropp är full av ärr efter operationer, men jag bryr mig inte. Jag badar för att jag älskar det, det är skönt och avkopplande, roligt att bada med barnet och andra. Njutning, helt enkelt. Varför skulle jag förneka mig det bara för att min kropp inte är perfekt?