klyban skrev 2021-06-14 17:18:30 följande:
Kan du inget om biverkningar?
ÄR du medveten att en simpel och vardaglig medicin som alvedon dödar och skadar gigantiskt många fler än ett vaccin för COVID-19 gör.
Hur kunde den poängen flyga över ditt huvud?
AB har all fakta som krävs för dig, då källa är angiven.
Och det bevisar just det som du vägrar acceptera, och att man har börjat adresserat tanken att ge en tredje spruta.
Väldigt intressant att du inte tar in vad en del börjar adressera.
Stör den något argument du har för något?
Eller vad är det som gör att du inte ens klarar av att kolla upp.
Och nu hjälper jag dig och bara för se vad sker med fakta hanteringen för dig.
www.gu.se/om-universitetet/hitta-person/aliharandi
Men vad är det som upprör dig så över att man adresserar att en möjlig tredje spruta kan bli aktuellt?
Blir mest perplexad av din fakta resistans.
Jag vet inte vad för kurs du gått, dock är en sak säker, de avhandlade inte patogener och det paraply ifrån den som följer.
Tack för du berättar om läkemedelsverket.
Hmm, jag kan ändrar ordet om medicin är för svårt för dig att förstå, och till läkemedel som alvedon har en betydligt mer omfattande biverkningslista och död.
Och poängen med alvedon, är att den saknar en medicinsk nytta för de allra flesta och dödar och skadar sina brukare, då enkel feber och huvudvärk inte orsakar skador och död normalt.
Vaccinet saknar dessa omfattande biverkningar i det omfånget, och har en satans låg prevalens.
Och där får vi berättat för oss att den medicinska nyttan med vaccinet överstiger dess biverkningar och med gigantiska mått också.
Nej, med biverkningarna är det inte nödvändigt att stanna hemma i en vecka, då de är för milda.
Men sure, en del är lite lata och tycker det är skönt att stanna hemma någon mer dag.
Och för de flesta är det snabbt övergående, och inte ens behöva stanna hemma en dag.
Det som sker här, det är att man överdriver för att få det låta som vaccinet är livsfarligt och får dig stanna hemma i en vecka.
Nej, det gör det inte, och upprepar du detta fel så är det desinformation du sprider åt antivaccers.
Och det gör mig extremt frågande om varför du gör det, och speciellt när du påstår du inte är en och när jag läser sånt så tvivlar jag extremt på det.
Vad har alvedon att göra med covid-19 vaccin?
AB, Aftonbladet, är ingen trovärdig källa vad det gäller en eventuell tredje dos av covid-19 vaccinet.
Varför skulle jag vara upprörd över en eventuell tredje dos med covid-19 vaccin?
Om man har biverkningar som för art man måste vara hemma en vecka från jobbet så är det inga milda biverkningar. Biverkningar är individuella. Att du får milda biverkningar och och jobba efter 1-2 dagar innebär inte att det är så för alla. Jag var själv 100% sjukskriven i 18 dagar efter första dosen med covid-19 vaccinet.