klyban skrev 2021-08-14 19:55:09 följande:
Det är så för alla, då det är fakta för gruppen.
Och Alvedon dödar mer människor får man vara tydlig med att ta med här och när vi pratar om risk och när vi pratar om en så GALET låg prevalens.
Nej, det är inte så för alla.
Vi står här fortfarande med ditt påstående om tvingade på siffran noll.
Jag har garanterat 10 000 000 som aktivt vågat, så vem har mest rätt, den som har 10 000 000, eller den som fortfarande står på noll påvisade.
Mitt påstående? Vad pratar du om?
Du påstår att statistiken visar hur många som vågat. Du har inga bevis på hur många som de fakto vågar och du visar heller ingen statistik på det (eftersom det inte finns...)
Du vet inte ens vad statistiken visar.
Ja, samtidigt som ditt bästa argument sen var att man blev tvingad.
När ska du bestämma dig?
Är det frivilligt eller är man tvingad?
Och glöm inte av att du upp tills nu inte har påvisat en enda som är tvingad, och det msåte du ta med dig när du skriver.
Mitt bästa argument var att man blir tvingad? Återigen, vad är det du pratar om?
Jag aldrig påstått något annat än att det är FRIVILLIGT. Det jag talar om för dig är att de som inte själva kan ta ett aktiv val, utan har andra som gör det, kan man aldrig vara söker på att de faktiskt tog det frivilligt. Det hamnar inom vården i den sk gråzonen, eftersom man de fakto "tvingar"/ger utan att att fråga och det är fullt lagligt eftersom det är i gråzonen.
Jag personligen känner ingen som har blivit tvingad. Så jag behöver inte påvisa eller komma med exempel på det. Däremot finns det redan exempel i tråden på det, något du förkastade då de inte hade anmält. Det som faller inom en gråzon är ingen vits att anmäla då inget fel har gjorts.