klyban skrev 2021-08-20 17:10:54 följande:
Alvedon är mer skadligt än vaccinen.
Ja, visste jag innan du påpekade det. Jag undrade vad som var poängen i ditt inlägg.
klyban skrev 2021-08-20 17:10:54 följande:
Och en perfekt illustration för vaccinet som är mindre farligt än Alvedon.
Ja, Alvedon är mer skadligt än vaccinen.
Ja, Alvedonen är mera skadliga än vaccinen.
Exkat vad vi sagt hela tiden, Alvedon är irrelevant och ditt bästa argument var att AndreaBD skrev slarvigt och formulerade sig fel.
Vilket fick dig att vägra acceptera det var felformulerat, men där är du en hycklare då vi alla vet om vattkoppor vid detta laget, du vet som COVID-19 var mycket mer smittsamt än vattkoppor.
Eller har du glömt?
Frågan är varför du agerar annorlunda själv, och vägrar acceptera samma agerande hos andra som du själva hade.
Och vattkoppor gav du allt för göra mindre smittsamt än COVID-19, inte som AndreaBD som rätta till sitt fel omgående.
Läser du inte inläggen innan du svarar?
Jag skrev att det var en illustration om hur det går till r man ger läkemedel/medicin till äldre på ett äldreboende och att jag skrev alvedon just för att många äldre står på det. Jag hade kunnat ta viscotears som exempel också, ögondroppar som är helt ofarliga och som många äldre också står på. Eller selexid, antibiotika. Eller albyl-e (blodförtunnande). Eller för den delen ipren (smärtstillande och antiinflammatoriskt). Men eftersom alla känner till Alvedon så valde jag det. Det har inget att göra med om det är mera skadligt och dödligt än vaccin. Det var ett exempel på ett läkemedel som ges inom äldreomsorgen. Hur du kunde missa det är en stor gåta.
Nej, hon felformulerde sig inte utan visste inte. Felformuleringen är ett dåligt försök till efterhandskonstruktion.