Vågar ni vaccinera er mot covid?
Du såg inte att jag dubblera det antalet?
Dessutom höll jag procenten-antalet på riskgrupp som kan ta egna medicinska beslut till "ja", lågt dvs 80 %
Trots detta hamnade jag på ca en halv procent, men skrev ändå att du för enkelhetens skull och för marginalerna kunde ta det som en hel procentenhet.
Denna fråga är verkligen ut-tjatad från din sida och du kan väl tänka lite själv, eller?
Även om du drar bort 1 procentenhet från siffrorna så hamnar du väldigt högt i hur många som vågat.
Det är du som vill ha detta utrett så då får väl du leta upp mer rimliga siffror om du nu tycker mina är totalt orimliga.
Men jag förstår att inte kommer göra det, R0 förkastade du ju också..., så ditt track record i den här tråden är ju inte så gott.
Jag som vill ha det utrett? Jag bryr mig exakt hur många det, jag vet att finns många som inte själva kan ta ett eget beslut. Klyban däremot påstår sig ha siffror på hur många som hittills vågat. Dock har han aldrig kunnat visa på dessa siffror. Av den enkla anledningen att det inte finns siffror på det. Men det förstår inte klyban. Han tror att siffrorna som visar hur många som fått vaccinet också talar om att alla dessa har vågat, dvs tatt ett aktit val och att de dessutom visar att biverkningar är minimala.