• JosHed

BIM maj

Hej!

Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.

• Svar på tråden BIM maj
  • barnlängtan2021
    Ped ansvar skrev 2021-05-21 06:43:13 följande:

Det blir ju så urkass kvalitet när man laddar upp här på FL..

Onewayticket skrev 2021-05-21 06:49:59 följande:

Har inte vågat gå med i den här tråden eftersom vi försökt så himla länge. Och jag får ångest av alla plus i alla trådar. Men nu är det jag som fått ett plus. ???? bim på måndag men såhär ser stickan ut.

Grattis till er båda!

Ped ansvar: skulle absolut säga att ditt är positivt, när har du bim?
  • Stjärnhimmeln

Vill påstå att det där är 100% positivt! Grattis
  • blackpeach

Absolut positivt!! Grattis!
  • blackpeach
    Onewayticket skrev 2021-05-21 06:49:59 följande:

Har inte vågat gå med i den här tråden eftersom vi försökt så himla länge. Och jag får ångest av alla plus i alla trådar. Men nu är det jag som fått ett plus. ???? bim på måndag men såhär ser stickan ut.

Men va kul att det äntligen blev din tur! Grattis!
  • blackpeach

Nytt test och ingen tvekan längre. Nu är frågan när/hur jag ska berätta för mannen.

• Ped ansvar
    barnlängtan2021 skrev 2021-05-21 07:02:41 följande:

Grattis till er båda!

Ped ansvar: skulle absolut säga att ditt är positivt, när har du bim?

Lite osäker, men runt nu, 19-21 maj ungefär ???? så BIM, BIM+1-2 idag
  • barnlängtan2021
    Ped ansvar skrev 2021-05-21 07:11:54 följande:

Lite osäker, men runt nu, 19-21 maj ungefär ???? så BIM, BIM+1-2 idag

Då skulle jag absolut tolka det som positivt :)
  • Jeannollåtta
    blackpeach skrev 2021-05-21 07:11:45 följande:

Nytt test och ingen tvekan längre. Nu är frågan när/hur jag ska berätta för mannen.

Grattis! Vad kul med så många plus i denna tråd :)
  • barnlängtan2021
    blackpeach skrev 2021-05-21 07:11:45 följande:

Grattis! Får jag fråga varför du inte har berättat det för din man? Är det något som känns jobbigt? 
  • Smultronet98

Hej! Gått igenom tråden och fått se många positiva graviditetstest. Vad glad jag blir för er skull! Grattis :)

Jag har en dotter på 2 år och nu är detta mitt tredje försök att bli gravid med bebis nummer två. Hade bim igår, borde egentligen ha kommit förrgår. Gick till min barnmorska och tog ett gravtest där. När det var dags kallade hon in mig i ett enskilt rum och sa besviket att jag inte är gravid. Nu hoppas jag med hela hjärtat att testet inte kunde visas positivt pga lågt hcg då det var mitt på dagen och att jag faktiskt är gravid... *hoppas*. Väntar med att ta graviditetstest själv då jag blir så himla ledsen varje gång jag ser "inte gravid" i den lilla rutan.

Svar på tråden BIM maj