• JosHed

BIM maj

Hej!

Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.

• Svar på tråden BIM maj
  • Jojjans
    Ped ansvar skrev 2021-05-21 06:43:13 följande:

Det blir ju så urkass kvalitet när man laddar upp här på FL..

Absolut positivt!! Jag körde på dessa och här är min stegring

• Jojjans
    Onewayticket skrev 2021-05-21 06:49:59 följande:

Har inte vågat gå med i den här tråden eftersom vi försökt så himla länge. Och jag får ångest av alla plus i alla trådar. Men nu är det jag som fått ett plus. ???? bim på måndag men såhär ser stickan ut.

Men wow grattis!!!
  • norrsken91
    Smultronet98 skrev 2021-05-21 09:49:19 följande:

Hej! Gått igenom tråden och fått se många positiva graviditetstest. Vad glad jag blir för er skull! Grattis :)

Jag har en dotter på 2 år och nu är detta mitt tredje försök att bli gravid med bebis nummer två. Hade bim igår, borde egentligen ha kommit förrgår. Gick till min barnmorska och tog ett gravtest där. När det var dags kallade hon in mig i ett enskilt rum och sa besviket att jag inte är gravid. Nu hoppas jag med hela hjärtat att testet inte kunde visas positivt pga lågt hcg då det var mitt på dagen och att jag faktiskt är gravid... *hoppas*. Väntar med att ta graviditetstest själv då jag blir så himla ledsen varje gång jag ser "inte gravid" i den lilla rutan.

Förstår känslan, är på 8:e försöket denna månad med syskon. Kämpa på och lycka till!
  • blackpeach
    barnlängtan2021 skrev 2021-05-21 09:12:18 följande:
    Grattis! Får jag fråga varför du inte har berättat det för din man? Är det något som känns jobbigt? 
    Han har inte velat ha fler barn. Men han har slarvat med skydd också. Vi har kört avbrytet samlag och nu har han även slarvat med det sen vi blev gravida i februari. Han vet helt enkelt inte vad han vill. Men han pratar mycket om att det känns helt omöjligt med tre barn.... Men samtidigt vet han vad som kan hända om man har sex oskyddat och jag har sagt att det blir ingen abort. Jag längtar efter en trea. <3
  • blackpeach
    1/5 JosHed - PLUSSAT

2/5 Humlesurr - PLUSSAT

5/5 Stjärnhimmeln PLUSSAT

5/5 amandannn PLUSSAT

7/5 Goldenwings1

8/5 MBL1712, jojjans PLUSSAT

9/5 DrLavernius

9/5 Hoppas2022

9/5 mollyoshea PLUSSAT

10/5 Juniprinsen

10/5 Elise96 PLUSSAT

10/5 Trubadurenstjej

10/5 mangelica (mensen kom på beräknad dag)

10/5 Thess85 PLUSSAT

13/5 QueenS

15/5 Ugglans

15/5 Fjonkis PLUSSAT

15/5 Länken

15/5 LyckaW88

16/5 Lotgardet

18/5 muffins88 (mensen kom en dag sent)

19/5 Inorina

19/5pedansvar

20/5 senapp, pippi12345 PLUSSAT, lindhu

21/5 Secret A, blackpeach PLUSSAT

22/5 Lo908

24/5 senapp

25/5 barnlängtan2021

26/5 Linneado

27/5 sidechick

29/5 FruBjörk, jeannollåtta
  • barnlängtan2021
    blackpeach skrev 2021-05-21 11:40:24 följande:

Han har inte velat ha fler barn. Men han har slarvat med skydd också. Vi har kört avbrytet samlag och nu har han även slarvat med det sen vi blev gravida i februari. Han vet helt enkelt inte vad han vill. Men han pratar mycket om att det känns helt omöjligt med tre barn.... Men samtidigt vet han vad som kan hända om man har sex oskyddat och jag har sagt att det blir ingen abort. Jag längtar efter en trea. <3

Ah okej, då förstår jag. Ännu en gång, grattis <3
  • livetpåenpinne96

Hej! Vad tror ni om mitt test? Vågar jag se det som positivt?

Testade nu efter lunch så ej morgonurin. BIM+1 (eller BIM, något oregelbunden cykel.

Tack på förhand!

• Jeannollåtta
    livetpåenpinne96 skrev 2021-05-21 14:07:04 följande:

Bilden följde visst inte med

Tycker absolut att det ser positivt ut! Speciellt om det inte ens var med morgonurin . :)
Svar på tråden BIM maj