BIM maj
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Wow stort grattis till er som plussat! Så roligt :)
Det blir ju så urkass kvalitet när man laddar upp här på FL..
Har inte vågat gå med i den här tråden eftersom vi försökt så himla länge. Och jag får ångest av alla plus i alla trådar. Men nu är det jag som fått ett plus. ???? bim på måndag men såhär ser stickan ut.
Hej! Gått igenom tråden och fått se många positiva graviditetstest. Vad glad jag blir för er skull! Grattis :)
Jag har en dotter på 2 år och nu är detta mitt tredje försök att bli gravid med bebis nummer två. Hade bim igår, borde egentligen ha kommit förrgår. Gick till min barnmorska och tog ett gravtest där. När det var dags kallade hon in mig i ett enskilt rum och sa besviket att jag inte är gravid. Nu hoppas jag med hela hjärtat att testet inte kunde visas positivt pga lågt hcg då det var mitt på dagen och att jag faktiskt är gravid... *hoppas*. Väntar med att ta graviditetstest själv då jag blir så himla ledsen varje gång jag ser "inte gravid" i den lilla rutan.
Han har inte velat ha fler barn. Men han har slarvat med skydd också. Vi har kört avbrytet samlag och nu har han även slarvat med det sen vi blev gravida i februari. Han vet helt enkelt inte vad han vill. Men han pratar mycket om att det känns helt omöjligt med tre barn.... Men samtidigt vet han vad som kan hända om man har sex oskyddat och jag har sagt att det blir ingen abort. Jag längtar efter en trea. <3
Hej! Vad tror ni om mitt test? Vågar jag se det som positivt?
Testade nu efter lunch så ej morgonurin. BIM+1 (eller BIM, något oregelbunden cykel.
Tack på förhand!
Bilden följde visst inte med
Bilden följde visst inte med