• JosHed

BIM maj

Hej!

Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.

• Svar på tråden BIM maj
  • Jojjans
    pippi12345 skrev 2021-05-18 17:23:55 följande:

Skitkass bild ovan. Men nu kanske det syns :)

Ingen tvekan, grattis!!
  • Ped ansvar

På torsdag kväll kommer nya tester hem, har tänkt avvakta till fredag morgon med flera tester. Hoppas att mina symtom inte är kraftiga symtom inför mens och att jag får tydligare plus på stickan. Har även beställt digitalt :)
  • senapp

Uppdaterar listan med nytt BIM-datum för min del! Tyckte jag såg ett svagt streck igår men idag helt tomt Rynkar på näsan Men för tidigt att testa egentligen så hoppet lever.

1/5 JosHed - PLUSSAT

2/5 Humlesurr - PLUSSAT

5/5 Stjärnhimmeln PLUSSAT

5/5 amandannn PLUSSAT

7/5 Goldenwings1

8/5 MBL1712, jojjans PLUSSAT

9/5 DrLavernius

9/5 Hoppas2022

9/5 mollyoshea PLUSSAT

10/5 Juniprinsen

10/5 Elise96 PLUSSAT

10/5 Trubadurenstjej

10/5 mangelica (mensen kom på beräknad dag)

10/5 Thess85 PLUSSAT

13/5 QueenS

15/5 Ugglans

15/5 Fjonkis PLUSSAT

15/5 Länken

15/5 LyckaW88

16/5 Lotgardet

18/5 muffins88

19/5 Inorina

19/5pedansvar

20/5 pippi12345 PLUSSAT, lindhu

21/5 Secret A, blackpeach

22/5 Lo908

25/5 barnlängtan2021

24/5 senapp

26/5 Linneado

27/5 sidechick

29/5 FruBjörk, jeannollåtta

• Jeannollåtta

Kanske en dum fråga. Men i helgen fick jag utslag på både digitalt ägglossningstest & sticka. Men heeeelt utan några symptom. Brukar annars få väldig molvärk. Nu först 4 dagar senare börjar denna molvärk komma. Jag har fortsatt med ägglossningsstickor för att se att stegringen går ner & den är nu nästa obefintlig. Kan jag ändå ha ägglossning nu? Jag tänker om jag aldrig hade det i helgen & att kroppen försöker nu igen. Men borde jag inte då ha stegring på testen fortfarande? Blir knäpp här hehe.

• Ped ansvar
    Jeannollåtta skrev 2021-05-19 17:11:16 följande:

Kanske en dum fråga. Men i helgen fick jag utslag på både digitalt ägglossningstest & sticka. Men heeeelt utan några symptom. Brukar annars få väldig molvärk. Nu först 4 dagar senare börjar denna molvärk komma. Jag har fortsatt med ägglossningsstickor för att se att stegringen går ner & den är nu nästa obefintlig. Kan jag ändå ha ägglossning nu? Jag tänker om jag aldrig hade det i helgen & att kroppen försöker nu igen. Men borde jag inte då ha stegring på testen fortfarande? Blir knäpp här hehe.

Oj, jag är jättedålig på det där med ÄL-test osv., men om det gav utslag i helgen så bör du ju ha haft den då? Såklart knepigt med symtomen, men jag har ibland mer konstiga besvär strax före eller mellan ÄL och mens.
  • Ped ansvar

Så, eventuell BIM idag och ännu ingen blödning. Väntar på digitalt test och stickor som ska komma imorgon kväll. Hoppas mensen fortsätter hålla sig borta och att mina symtom beror på just graviditet och inte PMS. Jag har ju fått svaga streck på predictor early, men har förstått att även dessa ibland ger falska svar/spökstreck..

• blackpeach

Fick en miniblödning idag. :( precis som närjag fick missfallet i februari. Har dock haft starka symptom idag så hoppas det stannar. Nytt år test på fredag. Har inte berättat för mannen än.

• Ped ansvar
    blackpeach skrev 2021-05-19 21:41:34 följande:

Fick en miniblödning idag. :( precis som närjag fick missfallet i februari. Har dock haft starka symptom idag så hoppas det stannar. Nytt år test på fredag. Har inte berättat för mannen än.

Åh, jag håller tummarna så hårt för dig att det bara är en liten blödning som håller sig så, som vissa kan få för tiden för mens men ändå är gravida <3
  • blackpeach
    Ped ansvar skrev 2021-05-19 22:36:15 följande:

Åh, jag håller tummarna så hårt för dig att det bara är en liten blödning som håller sig så, som vissa kan få för tiden för mens men ändå är gravida <3

Tack snälla! Håller tummarna för dina test!
  • muffins88

Uppdaterar listan. Jag hoppar över till juni-gruppen efter vad jag själv tror nu resulterade i mkt tidigt missfall. Önskar er alla lycka till!!

1/5 JosHed - PLUSSAT

2/5 Humlesurr - PLUSSAT

5/5 Stjärnhimmeln PLUSSAT

5/5 amandannn PLUSSAT

7/5 Goldenwings1

8/5 MBL1712, jojjans PLUSSAT

9/5 DrLavernius

9/5 Hoppas2022

9/5 mollyoshea PLUSSAT

10/5 Juniprinsen

10/5 Elise96 PLUSSAT

10/5 Trubadurenstjej

10/5 mangelica (mensen kom på beräknad dag)

10/5 Thess85 PLUSSAT

13/5 QueenS

15/5 Ugglans

15/5 Fjonkis PLUSSAT

15/5 Länken

15/5 LyckaW88

16/5 Lotgardet

18/5 muffins88 (mensen kom en dag sent)

19/5 Inorina

19/5pedansvar

20/5 senapp, pippi12345 PLUSSAT, lindhu

21/5 Secret A, blackpeach