BIM maj
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Skitkass bild ovan. Men nu kanske det syns :)
Uppdaterar listan med nytt BIM-datum för min del! Tyckte jag såg ett svagt streck igår men idag helt tomt Men för tidigt att testa egentligen så hoppet lever.
Kanske en dum fråga. Men i helgen fick jag utslag på både digitalt ägglossningstest & sticka. Men heeeelt utan några symptom. Brukar annars få väldig molvärk. Nu först 4 dagar senare börjar denna molvärk komma. Jag har fortsatt med ägglossningsstickor för att se att stegringen går ner & den är nu nästa obefintlig. Kan jag ändå ha ägglossning nu? Jag tänker om jag aldrig hade det i helgen & att kroppen försöker nu igen. Men borde jag inte då ha stegring på testen fortfarande? Blir knäpp här hehe.
Kanske en dum fråga. Men i helgen fick jag utslag på både digitalt ägglossningstest & sticka. Men heeeelt utan några symptom. Brukar annars få väldig molvärk. Nu först 4 dagar senare börjar denna molvärk komma. Jag har fortsatt med ägglossningsstickor för att se att stegringen går ner & den är nu nästa obefintlig. Kan jag ändå ha ägglossning nu? Jag tänker om jag aldrig hade det i helgen & att kroppen försöker nu igen. Men borde jag inte då ha stegring på testen fortfarande? Blir knäpp här hehe.
Så, eventuell BIM idag och ännu ingen blödning. Väntar på digitalt test och stickor som ska komma imorgon kväll. Hoppas mensen fortsätter hålla sig borta och att mina symtom beror på just graviditet och inte PMS. Jag har ju fått svaga streck på predictor early, men har förstått att även dessa ibland ger falska svar/spökstreck..
Fick en miniblödning idag. :( precis som närjag fick missfallet i februari. Har dock haft starka symptom idag så hoppas det stannar. Nytt år test på fredag. Har inte berättat för mannen än.
Fick en miniblödning idag. :( precis som närjag fick missfallet i februari. Har dock haft starka symptom idag så hoppas det stannar. Nytt år test på fredag. Har inte berättat för mannen än.
Åh, jag håller tummarna så hårt för dig att det bara är en liten blödning som håller sig så, som vissa kan få för tiden för mens men ändå är gravida <3
Uppdaterar listan. Jag hoppar över till juni-gruppen efter vad jag själv tror nu resulterade i mkt tidigt missfall. Önskar er alla lycka till!!
1/5 JosHed - PLUSSAT
2/5 Humlesurr - PLUSSAT
5/5 Stjärnhimmeln PLUSSAT
5/5 amandannn PLUSSAT
7/5 Goldenwings1
8/5 MBL1712, jojjans PLUSSAT
9/5 DrLavernius
9/5 Hoppas2022
9/5 mollyoshea PLUSSAT
10/5 Juniprinsen
10/5 Elise96 PLUSSAT
10/5 Trubadurenstjej
10/5 mangelica (mensen kom på beräknad dag)
10/5 Thess85 PLUSSAT
13/5 QueenS
15/5 Ugglans
15/5 Fjonkis PLUSSAT
15/5 Länken
15/5 LyckaW88
16/5 Lotgardet
18/5 muffins88 (mensen kom en dag sent)
19/5 Inorina
19/5pedansvar
20/5 senapp, pippi12345 PLUSSAT, lindhu
21/5 Secret A, blackpeach