• JosHed

BIM maj

Hej!

Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.

• Svar på tråden BIM maj
  • sidechick

Herregud kan inte tro det är sant!!! Har bim 27/28 men plussade nyss på både tidigt cb och digitalt, så tacksam!

• blackpeach
    sidechick skrev 2021-05-25 05:45:40 följande:

Herregud kan inte tro det är sant!!! Har bim 27/28 men plussade nyss på både tidigt cb och digitalt, så tacksam!

Stort Grattis! Vad kul!
  • Jeannollåtta

Mina bröst har exploderat! T.o.m. fått bristning på ena bröstet som är rätt stor pga snabbt växande ?? :O tänkte att nuuuu har det tagit sig! Men negativt test nu på morgonen.. har inte bim förens på söndag men skulle detta vara ett gravtecken så borde de ju funnits tillräckligt med hcg för utslag :( gav upp hoppet för denna månad nu.. så dumt att testa tidigt men kunde inte låta bli.

• Sofieelises

Hej!

Vad mycket fina plus här i tråden, grattis tjejer! :) Hoppar in här jag med :)

Själv skulle jag haft mens igår (ÄL+10) men den kom aldrig, tog två test från cb som visade svagt plus men vet inte om det är fel på testen eller om man ska våga tro på det, tycker det lodräta strecket är alldeles för smalt, eller..? Hade ni vågat tolka detta som positivt? Inväntar nya test i brevlådan nu på fm.

• blackpeach
    barnlängtan2021 skrev 2021-05-25 06:47:06 följande:

BIM idag, jag hoppas verkligen att den lilla vill stanna denna gång <3

Grattis!! Starkt test! Håller alla tummar.
  • norrsken91

Grattis till alla plus :) Jag testade negativt idag på BIM. Känns så tråkigt att det inte tar sig. Detta var 8:e försöket. Man är bortskämd med att första barnet gick nästan direkt så man börjar ju fundera. Men kunde iaf få ta covid-19 vaccin idag (riskgrupp iom autoimmun sjukdom) så man får tänka positivt att jag är skyddad mot det när väl plusset förhoppningsvis kommer. Lycka till alla andra i tråden!

• evelinagra1

Hej, nu hoppar jag in här, fick positivt ägglossningstest 14/5 tog idag CB digitalt test men det var negativt, är det kört? TROR att jag har BIM på lördag..

• Jojjans
    evelinagra1 skrev 2021-05-25 11:54:48 följande:

Hej, nu hoppar jag in här, fick positivt ägglossningstest 14/5 tog idag CB digitalt test men det var negativt, är det kört? TROR att jag har BIM på lördag..

Absolut inte kört. Vissa plussat ju först på äl+15 eller mer. Testa igen om några dagar :)

Och stort grattis till alla nya som plussat! Måste ju vara något slags rekord i den här tråden? Mer än hälften har plussat känns det som
Svar på tråden BIM maj